In het midden-oosten kan je in sommige restaurants als toerist gewoon alcohol drinken. Het staat meestal op de deur aangegeven. In hotels wordt het sowieso geschonken.
Is een 'hij' volgens mij, maar goed, dat maakt verder niet uit.Een islamitische kassiere van de Aldi in het Engelse Northampton wil geen klanten helpen als ze alcohol willen afrekenen. Ze heeft zelfs een bordje bij haar kassa hangen waarin staat ze klanten die alcohol willen afrekenen niet helpt. Ze heeft vanwege haar geloof moeite met alcohol.
Ze zeggen dat ze het niet doen, maar doen het toch gewoon.Ik vraag me af hoe islamitische koks dat doen in een keuken.
Werken ze niet met alcohol en varken?
En die kerk is nog niet eens af...De groep terroristen die Barcelona aanvielen wilden met een busje vol explosieven de Sagrada Familia inrijden om deze te gronde te richten. Heb nadat ze in het Midden-Oosten culturele bouwwerken vernielden me altijd afgevraagd waarom dat in het Westen nog niet geprobeerd was. Maar het zou me niets verbazen als dat de nieuwe trend gaat worden.
Huh?Toch zou je nu al een beetje moeten beginnen om je tegen dit soort busjes te wapenen. Dat zo'n Ramblas gezien ook eerdere aanslagen toch heel makkelijk bereikbaar was met zo'n busje. Auto's hebben daar niks te zoeken, dus zorg dat ze er ook niet op kunnen komen. In Amsterdam is men ook nog erg laks. Zoveel moeite hoef je daar niet te doen om met een auto in de Kalverstraat en in de Nieuwendijk te komen. Hele makkelijke en goedkope aanslagen zijn dat.
Is een 'hij' volgens mij, maar goed, dat maakt verder niet uit.
De groep terroristen die Barcelona aanvielen wilden met een busje vol explosieven de Sagrada Familia inrijden om deze te gronde te richten. Heb nadat ze in het Midden-Oosten culturele bouwwerken vernielden me altijd afgevraagd waarom dat in het Westen nog niet geprobeerd was. Maar het zou me niets verbazen als dat de nieuwe trend gaat worden.
Is een 'hij' volgens mij, maar goed, dat maakt verder niet uit.
AD heeft het over kassiere. Maar het is inderdaad een kassier.
In Marseille rijdt iemand in op een bushokje, nadat hij al eerder een vrouw raakte. Uiteraard is de man verward.
Hij rijd dus in op de mensen die er staan. Ik vermoed als het een leeg bushokje was geweest dan had hij er geen aandacht aan besteed.