Buitenlands nieuws

Fenerium

Member
Zeuren om te zeuren maakt ziek jongen. Nederland is het enige land in Europa waar levenslang ook d??dwerkelijk levenslang is !! Laat dit maar even bezinken.

Daarnaast is het Nederlands rechtssysteem de best functionerende en meest democratische ter wereld. Er is een index op wettelijk gebied die dat stelt.

Was het maar zo'n feest, ik heb ook maandenlang tegen de kop van een pedofiel aan moeten kijken, woonde hier om de hoek, heb zelf geen kinderen maar de gedachte dat zo'n figuur om de hoek woont is gewoon kut.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat hele Midden-Oosten is toch een prachtig bewijs dat er helemaal geen God bestaat. Joden, Christenen en Moslims die elkaar afmaken, op basis van hetzelfde boek.
 

vakx2.0

Banned
Niemand kan 'bewijzen' of er wel of geen God bestaat. Dat is een kwestie van geloven.
En aangezien in al die boeken staat dat God de mensen een soort van zelfbeschikkingsrecht heeft gegeven en - sinds de Zondvloed - niet meer eigenmachtig zal ingrijpen... kun je stellen dat we die hele rotzooi daar toch echt aan onszelf te wijten hebben.

Als die vechtende 'gelovigen' hun boeken zouden volgen, zou er eerder minder dan meer geweld zijn. Want verdraagzaamheid, medemenselijkheid en 'de andere wang toekeren' worden net zo vaak, zo niet vaker, genoemd dan het 'oog om oog, tand om tand' principe. Extremisten maken helaas de keuze daar (moedwillig) overheen te geven. Don't blame God, blame them.
 

Mario

Well-known member
Is God niet degene die de mens geschapen heeft? Ligt het dan niet aan hem? Als een huis zonder noemenswaardige reden instort zoek je het ook bij de architect.

Iedereen maakt wel eens fouten ... wellicht was hij meer tevreden over zijn eerdere creaties, maar die hebben het ook niet gered op deze aardbol.
 

vakx2.0

Banned
Is God niet degene die de mens geschapen heeft? Ligt het dan niet aan hem? Als een huis zonder noemenswaardige reden instort zoek je het ook bij de architect.

Hij heeft de mens geschapen. Geen goddelijke slaven. Kortom, hij heeft de mens geschapen met een eigen verantwoordelijkheid om goede, of slechte, keuzes te maken.
Dat Hij inmiddels zwaar teleurgesteld zal zijn in een deel van die mensheid, lijdt geen twijfel. :)
 

zwammy

Well-known member
Oei, Utrecht ook al onderontwikkeld :cab:

Het is toch allemaal wat, ben je nog blij met Groenlinks in die wereldstad van je :D
 

ElSimao

Active member
Oei, Utrecht ook al onderontwikkeld :cab:

Het is toch allemaal wat, ben je nog blij met Groenlinks in die wereldstad van je :D

Ik ben zelf PVDD-stemmer. Wat betreft het mileugedeelte had het ook GL kunnen worden, maar ik ben wat minder van de massa-immigratie. En daarnaast dig ik die Klaver niet zo.
 

Fenerium

Member
Niemand kan 'bewijzen' of er wel of geen God bestaat. Dat is een kwestie van geloven.
En aangezien in al die boeken staat dat God de mensen een soort van zelfbeschikkingsrecht heeft gegeven en - sinds de Zondvloed - niet meer eigenmachtig zal ingrijpen... kun je stellen dat we die hele rotzooi daar toch echt aan onszelf te wijten hebben.

Als die vechtende 'gelovigen' hun boeken zouden volgen, zou er eerder minder dan meer geweld zijn. Want verdraagzaamheid, medemenselijkheid en 'de andere wang toekeren' worden net zo vaak, zo niet vaker, genoemd dan het 'oog om oog, tand om tand' principe. Extremisten maken helaas de keuze daar (moedwillig) overheen te geven. Don't blame God, blame them.

God heeft mij iig nooit bijgestaan in de zwaardere periodes in mijn leven. Mocht hij nou bestaan dan zien we dat vanzelf wel.
 

Fenerium

Member
Ik ben zelf PVDD-stemmer. Wat betreft het mileugedeelte had het ook GL kunnen worden, maar ik ben wat minder van de massa-immigratie. En daarnaast dig ik die Klaver niet zo.

Zowel PVDD als GL stemmers dienen niet serieus genomen te worden, het land gaat naar de klote, die twee partijen vragen onnodig veel aandacht. Als je wat voor de dieren wil doen, brand je woonwijk af. Hier hollen de hazen, egels en muizen gewoon door de straten heen, was oorspronkelijk het natuurlijk leefgebied van deze dieren.
 

ElSimao

Active member
Zowel PVDD als GL stemmers dienen niet serieus genomen te worden, het land gaat naar de klote, die twee partijen vragen onnodig veel aandacht. Als je wat voor de dieren wil doen, brand je woonwijk af. Hier hollen de hazen, egels en muizen gewoon door de straten heen, was oorspronkelijk het natuurlijk woongebied van deze dieren.

Het gaat PVDD met name om het klimaat. Naar mijn mening moet daar echt een keer wat meer aandacht voor komen. Ongelukkig dat ze zich als Partij voor de Dieren afficheren, terwijl het ze eigenlijk om een veel groter thema gaat.

Was het milieubeleid geen issue had ik trouwens VVD gestemd.
 

Pascallovic

Well-known member
Ontopic graag.

Is God niet degene die de mens geschapen heeft? Ligt het dan niet aan hem? Als een huis zonder noemenswaardige reden instort zoek je het ook bij de architect.

Trek het je niet aan. Hij begrijpt dat je uit een onderontwikkeld gedeelte van het land komt en daardoor minder kansen had.

Ik ben zelf PVDD-stemmer. Wat betreft het mileugedeelte had het ook GL kunnen worden, maar ik ben wat minder van de massa-immigratie. En daarnaast dig ik die Klaver niet zo.

Gewoon een gebroken neus hoeken.

Ontopic graag.
 

zwammy

Well-known member
Ik ben zelf PVDD-stemmer. Wat betreft het mileugedeelte had het ook GL kunnen worden, maar ik ben wat minder van de massa-immigratie. En daarnaast dig ik die Klaver niet zo.

Klaver is landelijk. Ik snap dat je denkt dat aan het einde van jullie stadsgrens Belgie begint maar dat scheelt nog een stukje. Goed dat je die kant stemt, hoef je ook niet te zeuren dat de gemeentebelastingen omhoog gaan door de goede idee?n van gl. :duim:
 
Bovenaan