Buitenlands nieuws

ElSimao

Active member
Klaver is landelijk. Ik snap dat je denkt dat aan het einde van jullie stadsgrens Belgie begint maar dat scheelt nog een stukje. Goed dat je die kant stemt, hoef je ook niet te zeuren dat de gemeentebelastingen omhoog gaan door de goede idee?n van gl. :duim:

Kijk, dat zegt weer een heleboel over jou. Het enige waar je naar kijkt is hoe je er zelf financieel op voor- of achteruit gaat. Gelukkig zijn er ook mensen die een wat bredere focus hebben en niet geheel toevallig zijn die rond de hoofdstad gesitueerd.
 

Pascallovic

Well-known member
Kijk, dat zegt weer een heleboel over jou. Het enige waar je naar kijkt is hoe je er zelf financieel op voor- of achteruit gaat. Gelukkig zijn er ook mensen die een wat bredere focus hebben en niet geheel toevallig zijn die rond de hoofdstad gesitueerd.
Ontopic graag.
 

zwammy

Well-known member
Kijk, dat zegt weer een heleboel over jou. Het enige waar je naar kijkt is hoe je er zelf financieel op voor- of achteruit gaat. Gelukkig zijn er ook mensen die een wat bredere focus hebben en niet geheel toevallig zijn die rond de hoofdstad gesitueerd.

Nee hoor, maar het zou fijn zijn als het geld op een goede manier uitgegeven word. Als je de mensen die er verstand van hebben links laat liggen omdat dat zo makkelijk klinkt zou dat ook niet zo slim zijn. Maar om Amsterdam hoeven we ons niet druk te maken, daar komt vanzelf een muur omheen omdat ze het niet eens zijn met de rest van het land :D
 

ElSimao

Active member
daar komt vanzelf een muur omheen omdat ze het niet eens zijn met de rest van het land :D

Zou best een inspirerende campagne zijn voor een kandidaat burgemeester. Beloven dat er een muur om de stad gebouwd wordt en dat Brabant ervoor gaat betalen, Amsterdam weer groots willen maken / terugbrengen naar de Gouden Eeuw etc.

Ik ben voor!
 

vakx2.0

Banned
Amsterdam weer groots willen maken / terugbrengen naar de Gouden Eeuw etc.

Ik ben voor!

Daar heb je dan, net als in de Gouden Eeuw, wel veel Belgen en andere zuiderlingen met brains en kapitaal voor nodig. Met Turken en Marokkanen ga je het niet redden met je nieuwe gouden eeuw 2.0.
 
Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Zou best een inspirerende campagne zijn voor een kandidaat burgemeester. Beloven dat er een muur om de stad gebouwd wordt en dat Brabant ervoor gaat betalen, Amsterdam weer groots willen maken / terugbrengen naar de Gouden Eeuw etc.

Ik ben voor!
Kun je on topic gaan dit gaat over buitenlands nieuws
 

ElSimao

Active member
Daar heb je dan, net als in de Gouden Eeuw, wel veel Belgen en andere zuiderlingen met brains en kapitaal voor nodig. Met Turken en Marokkanen ga je het niet redden met je nieuwe gouden eeuw 2.0.

Die Belgen en andere zuiderlingen mogen best binnenkomen, als het maar legaal gebeurt. Nu sturen ze niet hun beste mensen, maar verkrachters, drugsdealers etc.etc.
 

zwammy

Well-known member
Je zal toch wel niet zoveel verdienen dat je alle belastingen van je stad kan ophoesten? Of heet je Bill?
 

U.G.

Well-known member
Was het maar zo'n feest, ik heb ook maandenlang tegen de kop van een pedofiel aan moeten kijken, woonde hier om de hoek, heb zelf geen kinderen maar de gedachte dat zo'n figuur om de hoek woont is gewoon kut.

Ja hoe pedo's het hand boven het hoofd wordt gehouden is voor mij wel extra moeilijk te bevatten want ik heb wel kinderen. Als die gasten in de bajes belanden komen ze heel snel in reintegratie-trajecten terecht, en ontlopen zo de andere gedetineerden. Of er zijn wel figuren van bovenaf die ondersteuning biedt, zoals de Nederlandse consul in Brazili? die pedofielen daar het land uit hielp. Pedofielie is in zoveel facetten eigenlijk supereng.

In de VS gaat het dan wel weer te ver, ik bedoel, als je in sommige staten wordt aangehouden als 18 plusser met een meid die nog geen 16 is dan ben je ook een pedo, en krijg je exact dezelfde behandeling.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Die Belgen en andere zuiderlingen mogen best binnenkomen, als het maar legaal gebeurt. Nu sturen ze niet hun beste mensen, maar verkrachters, drugsdealers etc.etc.

Ja als we die in Portugal nog in grote getale hadden, dan pestten we de Joden weer weg, en waren we ook weer zo dom en arrogant geweest die met hun daar vergaarde rijkdommen naar Amsterdam te laten vertrekken, plus natuurlijk en vooral ook de gestolen navigatiekennis a la Spinoza. Wat voor historische fouten je als natie niet kunt maken.
 

ElSimao

Active member
Ja hoe pedo's het hand boven het hoofd wordt gehouden is voor mij wel extra moeilijk te bevatten want ik heb wel kinderen. Als die gasten in de bajes belanden komen ze heel snel in reintegratie-trajecten terecht, en ontlopen zo de andere gedetineerden. Of er zijn wel figuren van bovenaf die ondersteuning biedt, zoals de Nederlandse consul in Brazili? die pedofielen daar het land uit hielp. Pedofielie is in zoveel facetten eigenlijk supereng.

In de VS gaat het dan wel weer te ver, ik bedoel, als je in sommige staten wordt aangehouden als 18 plusser met een meid die nog geen 16 is dan ben je ook een pedo, en krijg je exact dezelfde behandeling.

Uiteraard is pedofilie niet wenselijk, maar het is een lastig onderwerp. Een bepaald percentage van de bevolking voelt nu eenmaal sexuele aantrekkingskracht naar kinderen toe en daar hebben ze niet alleen niet voor gekozen, maar ze kunnen er ook niks aan doen. Het is denk ik belangrijk dat deze mensen open kunnen zijn hierover, zodat ze hulp kunnen krijgen om hun gevoelens zo goed mogelijk te beheersen, juist zodat er geen kinderen het slachtoffer worden.

Dat veel mensen heel extreem staan tegen pedosexuelen en zelfs pedofielen snap ik wel, maar ik denk dat niet leidt tot betere uitkomsten. Mensen met die gevoelens gaan dan veel geniepiger te werk om op slinkse manieren kinderen te ronselen voor hun pleziertjes.
 

U.G.

Well-known member
Uiteraard is pedofilie niet wenselijk, maar het is een lastig onderwerp. Een bepaald percentage van de bevolking voelt nu eenmaal sexuele aantrekkingskracht naar kinderen toe en daar hebben ze niet alleen niet voor gekozen, maar ze kunnen er ook niks aan doen. Het is denk ik belangrijk dat deze mensen open kunnen zijn hierover, zodat ze hulp kunnen krijgen om hun gevoelens zo goed mogelijk te beheersen, juist zodat er geen kinderen het slachtoffer worden.

Dat veel mensen heel extreem staan tegen pedosexuelen en zelfs pedofielen snap ik wel, maar ik denk dat niet leidt tot betere uitkomsten. Mensen met die gevoelens gaan dan veel geniepiger te werk om op slinkse manieren kinderen te ronselen voor hun pleziertjes.

Vaderlijke instincten he. Eenmaal de misdaad begaan....oftewel, zoals wij zeggen, eenmaal de taart gebakken dan moet je het ook opeten. Ik vind het persoonlijk een van de grootste of zo niet de grootste misdaad die een mens kan plegen. Als ik zie of hoor dat gestrafte pedofielen bijna direct na de HvB terecht kunnen in Half Open inrichtingen incl. verlof, of zoals die Limburgse priester, j?renlang keer op keer tegen de lamp aan mogen lopen dan kan ik alleen maar stellen dat hoe het nu gaat ook niet helemaal goed is.

In buitenland is het helemaal krom, kijk naar een Thailand, je wordt daar wel opgehangen voor een ons heroine, maar duizenden kinderen lopen daar wel gewoon over straat met hun pedoklanten. Ik weet het niet.
 

Ska P 187

Well-known member
Castreren is het enige wat in me opkomt eerlijk gezegd, bij pedoseksuelen en verkrachters. Waarom zou je als samenleving het risico nemen?
Wat U.G. zegt, ik vind sexueel misbruik misschien wel het ergste wat er is. Martelpraktijken ben ik ook niet zo'n fan van.
Je verneukt iemands leven letterlijk, soms tot op een punt dat dood zijn beter is.

Bezint eer ge begint, heb ik nog wel eens voorbij horen komen.
 

zwammy

Well-known member
Mooi man, helemaal in de aanvalmodus als een vader de pestkop van zijn zoon aanspreekt en ondertussen kijken hoe we hulp kunnen geven aan de gedachtes van pedofielen.
 

Pascallovic

Well-known member
Uiteraard is pedofilie niet wenselijk, maar het is een lastig onderwerp. Een bepaald percentage van de bevolking voelt nu eenmaal sexuele aantrekkingskracht naar kinderen toe en daar hebben ze niet alleen niet voor gekozen, maar ze kunnen er ook niks aan doen. Het is denk ik belangrijk dat deze mensen open kunnen zijn hierover, zodat ze hulp kunnen krijgen om hun gevoelens zo goed mogelijk te beheersen, juist zodat er geen kinderen het slachtoffer worden.

Dat veel mensen heel extreem staan tegen pedosexuelen en zelfs pedofielen snap ik wel, maar ik denk dat niet leidt tot betere uitkomsten. Mensen met die gevoelens gaan dan veel geniepiger te werk om op slinkse manieren kinderen te ronselen voor hun pleziertjes.
Wat heeft dit met buitenlands nieuws te maken?
 
Bovenaan