Buitenlands nieuws

Fenerium

Member
Doe jij er dan wat aan. Lekker voor eigen rechter spelen enzo.

Gewoon een koekje van eigen deeg, als je dit bij mij flikt, krijg je diezelfde steen weer terug door je eigen voorruit.
Als jij daadwerkelijk denkt dat er in Nederland gestraft wordt dan leef je onder een steen.
 

ElSimao

Active member
Gewoon een koekje van eigen deeg, als je dit bij mij flikt, krijg je diezelfde steen weer terug door je eigen voorruit.
Als jij daadwerkelijk denkt dat er in Nederland gestraft wordt dan leef je onder een steen.

Ik heb het idee dat jij extreme stellingen neerzet om reacties uit te lokken. En dat je je thuis zit te verkneukelen om hoe mensen reageren.

Het lijkt me helder dat je moet vertrouwen op de autoriteiten en de instanties om dit soort dingen op te lossen. Maar fine, ik speel het spelletje mee:

"Goede mening man, eigenlijk moet je de dader pakken en vierendelen! Roei zn hele familie uit! Het recht van de sterkste!"
 

U.G.

Well-known member
Gewoon een koekje van eigen deeg, als je dit bij mij flikt, krijg je diezelfde steen weer terug door je eigen voorruit.
Als jij daadwerkelijk denkt dat er in Nederland gestraft wordt dan leef je onder een steen.

Zeuren om te zeuren maakt ziek jongen. Nederland is het enige land in Europa waar levenslang ook d??dwerkelijk levenslang is !! Laat dit maar even bezinken.

Daarnaast is het Nederlands rechtssysteem de best functionerende en meest democratische ter wereld. Er is een index op wettelijk gebied die dat stelt.
 

ElSimao

Active member
Zeuren om te zeuren maakt ziek jongen. Nederland is het enige land in Europa waar levenslang ook d??dwerkelijk levenslang is !! Laat dit maar even bezinken.

Daarnaast is het Nederlands rechtssysteem de best functionerende en meest democratische ter wereld. Er is een index op wettelijk gebied die dat stelt.

Leuk en aardig allemaal, maar ik prefereer een rechtssyteem zoals Congo heeft. Mob-rule, oog om oog tand om tand, voor eigen rechter spelen en fuck de autoriteiten. Pas dan wordt het leven echt beter.
 

U.G.

Well-known member
Haha waarom? Ik heb geen zin om een vignet te kopen.

Maar vertel jij het verschil even tussen dit en een verfbom tegen een moskee?

Ik zie het verschil niet inderdaad, maar is de verdachte dan al gestraft ? Moet een OVJ en een onderzoeksteam er zich hier niet eerst over buigen.
 

U.G.

Well-known member
Leuk en aardig allemaal, maar ik prefereer een rechtssyteem zoals Congo heeft. Mob-rule, oog om oog tand om tand, voor eigen rechter spelen en fuck de autoriteiten. Pas dan wordt het leven echt beter.

Eigenlijk wel he....of als in Brazilie, op plaats delict aankomen bijvoorbeeld en gewoon alles wat leeft binnen een straal van 50 meter om laten leggen door doodseskaders, en klaar. Een beetje de druk weghalen bij de rechtbanken.
 

ElSimao

Active member
Eigenlijk wel he....of als in Brazilie, op plaats delict aankomen bijvoorbeeld en gewoon alles wat leeft binnen een straal van 50 meter om laten leggen door doodseskaders, en klaar. Een beetje de druk weghalen bij de rechtbanken.

Rechtbanken? We zouden onze eigen rechters moeten zijn! Wie denkt zo'n oude knar wel niet dat ie is. We kunnen het zelf wel!
 

zwammy

Well-known member
Ik zie het verschil niet inderdaad, maar is de verdachte dan al gestraft ? Moet een OVJ en een onderzoeksteam er zich hier niet eerst over buigen.

Lijkt me wel, maar ik moest naar Adam komen om de glazentikker zelf om te brengen dus ik hoop dat de OVJ snel is.
 

U.G.

Well-known member
Lijkt me wel, maar ik moest naar Adam komen om de glazentikker zelf om te brengen dus ik hoop dat de OVJ snel is.

Als je dat goed en professioneel gedaan wilt hebben, kun je het ook naar mij outsourcen. Ik laat geen sporen achter, geen getuigen, heel schoon. Ik ben sowieso beter dan die klunzige Albanezen.
 

Maasveld

Well-known member
Leuk en aardig allemaal, maar ik prefereer een rechtssyteem zoals Congo heeft. Mob-rule, oog om oog tand om tand, voor eigen rechter spelen en fuck de autoriteiten. Pas dan wordt het leven echt beter.
En dat allemaal omdat vakx 67.5 een kutjochie vermanend heeft toegesproken. Het is me allemaal wat.
 

erka

Well-known member
Tot dan hadden ze een eigen land. Ze leven natuurlijk wel gewoon voort.

Ze gingen als volk op in andere volkeren. Als je verwijst naar het Bijbels volk de Isra?lieten dan heb je het over het Oude Testament. Het volk op zich is daarna verdwenen of opgegaan in de Joden.
 

Fenerium

Member
Ik heb het idee dat jij extreme stellingen neerzet om reacties uit te lokken. En dat je je thuis zit te verkneukelen om hoe mensen reageren.

Het lijkt me helder dat je moet vertrouwen op de autoriteiten en de instanties om dit soort dingen op te lossen. Maar fine, ik speel het spelletje mee:

"Goede mening man, eigenlijk moet je de dader pakken en vierendelen! Roei zn hele familie uit! Het recht van de sterkste!"

Ik heb nooit een wapen vastgepakt, ben ook nooit opgepakt voor wapenbezit, ben ook nooit meegenomen voor verhoor, niets eigenlijk, wel 1 keer moeten getuigen maar toen ging het om een gewelddadige Marokkaan die al eens eerder opgepakt was voor wapenbezit en drugshandel. Een type Badr Hari.

Ik denk eerder dat jij de extremist bent hier, je vergroot alles uit. Ik vertrouw op mijn vuisten. Ben een jong van de straat geweest dus zo gek is dat niet. Ik speel geen spelletjes ElSimao, ik zeg waar het op staat. Ik kan nog steeds een boze Marokkaan voor mijn deur verwachten want getuigenverklaringen kunnen uitlekken. Ik vroeg de agent in kwestie nog of ik de garantie zou kunnen krijgen dat niets zou uitlekken, zijn antwoord was helder; nee.
 
Laatst bewerkt:

Fenerium

Member
Het is heel simpel, het moment dat je een wapen vastpakt is het gedaan met je, dan kies je dus voor een leven vol geweld en verderf. Dat is heel wat anders dan opkomen voor jezelf.
 
Bovenaan