Ik heb het idee dat jij extreme stellingen neerzet om reacties uit te lokken. En dat je je thuis zit te verkneukelen om hoe mensen reageren.
Het lijkt me helder dat je moet vertrouwen op de autoriteiten en de instanties om dit soort dingen op te lossen. Maar fine, ik speel het spelletje mee:
"Goede mening man, eigenlijk moet je de dader pakken en vierendelen! Roei zn hele familie uit! Het recht van de sterkste!"
Ik heb nooit een wapen vastgepakt, ben ook nooit opgepakt voor wapenbezit, ben ook nooit meegenomen voor verhoor, niets eigenlijk, wel 1 keer moeten getuigen maar toen ging het om een gewelddadige Marokkaan die al eens eerder opgepakt was voor wapenbezit en drugshandel. Een type Badr Hari.
Ik denk eerder dat jij de extremist bent hier, je vergroot alles uit. Ik vertrouw op mijn vuisten. Ben een jong van de straat geweest dus zo gek is dat niet. Ik speel geen spelletjes ElSimao, ik zeg waar het op staat. Ik kan nog steeds een boze Marokkaan voor mijn deur verwachten want getuigenverklaringen kunnen uitlekken. Ik vroeg de agent in kwestie nog of ik de garantie zou kunnen krijgen dat niets zou uitlekken, zijn antwoord was helder; nee.