Hij had wel een alibi, hij was de afgelopen week in België.We hadden Willy nooit vrij moeten laten.
Dan had René het wel gedaan.We hadden Willy nooit vrij moeten laten.
Dan had René het wel gedaan.
Ja, dat merk je direct als je bij Arnhem Duitsland in rijdt.Maar de snelwegen in Duitsland zijn gelukkig wel het beste
Vooral de snelste....Maar de snelwegen in Duitsland zijn gelukkig wel het beste
Vooral de snelste....
Voor de rest dreunen op veel stukken je vullingen uit je tanden. Alhoewel de nieuwe/gerenoveerde stukken vaak wel heel goed zijn...
Nadeel is alleen dat er zo ontzettend veel wegwerkzaamheden zijn in Duitsland, en soms ook ellenlange. Ik reed vorige zomer in Frankrijk, ook een groot land, de kwaliteit van de wegen was daar heel goed en ook bijna geen werkzaamheden. Was heerlijk om te rijden.
Van 2007 tot 2021? Dan neem ik aan dat het afgezet is, maar dat er 99% van de tijd niks gedaan werd. Of hebben ze elke kiezel bij wijze van spreken er met de hand ingelegd?Op weg naar onze vakantiebestemming moet ik langs 14 plekken met werkzaamheden. Vele zijn al jaren aan de gang.
Hier net over de grens ligt Kreuz Aachen, daar hebben ze van 2007 tot aan 2021 aan verbouwd. En inmiddels zijn ze weer aan het werken....
Precies. Dat bedoel ik. Ooit had ik 50km wegwerkzaamheden aan 1 stuk tussen München en Nürnberg. Op slechts 3 plekken in die 50 km werd gewerkt. ONgelooflijk...Op weg naar onze vakantiebestemming moet ik langs 14 plekken met werkzaamheden. Vele zijn al jaren aan de gang.
Ik heb werkelijk geen idee wat ze al die tijd hebben gedaan maar het was iedere keer dat we erlangs kwamen weer anders qua inrichting.Van 2007 tot 2021? Dan neem ik aan dat het afgezet is, maar dat er 99% van de tijd niks gedaan werd. Of hebben ze elke kiezel bij wijze van spreken er met de hand ingelegd?
Dat is nog wel het meest frustrerende. Tientallen kilometers afzetten terwijl je ook een flexibele afzetting kan maken.Precies. Dat bedoel ik. Ooit had ik 50km wegwerkzaamheden aan 1 stuk tussen München en Nürnberg. Op slechts 3 plekken in die 50 km werd gewerkt. ONgelooflijk...
Precies. En het viel me dus zo op vorge zomer toen ik in Frankrijk reed dat ze het daar veel beter voor elkaar hadden qua infrastructuur. Zou ik niet verwacht hebben, Duitsers staan toch over het algemeen bekend als gründlich en pünktlich enz en de Fransen juist niet...Dat is nog wel het meest frustrerende. Tientallen kilometers afzetten terwijl je ook een flexibele afzetting kan maken.
Probleem in Duitsland is dat het verplicht is om diverse werkzaamheden aan te besteden waardoor er meedere partijen aan het werk zijn en de ene partij vaak moet wachten op de andere partij, zo heb ik het iig begrepen.