Buitenlands nieuws

JMD

Well-known member
Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat XR het alleenrecht heeft opgeëist om snelwegen te blokkeren.
Als er al een groep de ander gaat opzoeken, wat ik ren zeerste betwijfel, zal het FDF zijn.
Dat laatste geef ik toch ook aan??

En vwb dat eerste, dan moet je toch echt beter luisteren (social media lezen) van de XR-woordvoerders...
 

gevegt

Well-known member
Dat laatste geef ik toch ook aan??

En vwb dat eerste, dan moet je toch echt beter luisteren (social media lezen) van de XR-woordvoerders...
Graag dan maar een quote dat XR vindt dat zij het alleenrecht hebben om een snelweg te blokkeren.
Zoals je waarschijnlijk wel weet heb ik niets met Fb, twitter en dat soort onzin.
 

ALenstra

Well-known member
Schietpartij in school in Belgrado. Acht kinderen en een bewaker omgekomen. Dader schijnt een 14-jarige leerling van de school te zijn.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb natuurlijk in Engeland gewoond en woon nu in Schotland en ik vind het best interessant hoe groot de verschillen zijn, vooral op zulke gebieden. Engelsen zijn over het algemeen koningsgezind, Schotten zijn dat veel minder (ook de overgrote meerderheid van de Schotten die tegen onafhankelijkheid zijn). In Engeland zijn straten versierd en zijn er grote feesten gehouden. In Schotland was dat nauwelijks zo. Bijvoorbeeld, al het voetbal buiten een paar PL wedstrijden die na de kroning aftrapten zijn verplaatst naar vandaag of morgen (feestdag). In Schotland is er op alle niveaus gewoon door gevoetbald.

Ik was zelf bij St. Roch's v Benurb, een wedstrijd in Glasgow op niveau 7. Het "you can stick your coronation up your arse" van Celtic fans stond op repeat op de luidsprekers voor de wedstrijd. En ik zag ook stickers als deze. Ze zijn niet heel erg koningsgezind daar.

20230506_134216.jpg
 

ALenstra

Well-known member
Het is onrustig in Leipzig nadat voor vandaag een linkse demonstratie verboden is door de lokale autoriteiten. Deze was bedoeld als steun voor een linkse dame die veroordeeld is tot een gevangenisstraf nadat ze neonazi's had aangevallen. Gisteravond ging de linkse scene al los in Leipzig.
 

Jef400

Well-known member
Het is onrustig in Leipzig nadat voor vandaag een linkse demonstratie verboden is door de lokale autoriteiten. Deze was bedoeld als steun voor een linkse dame die veroordeeld is tot een gevangenisstraf nadat ze neonazi's had aangevallen. Gisteravond ging de linkse scene al los in Leipzig.
Ja, maar links zou zoiets nooit doen schreef een of andere S. Schimmelpennick daags daarvoor nog in de Volkskrant
 
Bovenaan