gevegt
Well-known member
Dat kan ook,Ik denk eerder de AFA.
Dat kan ook,Ik denk eerder de AFA.
Jij hoort wel vaker dingen niet.Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat XR het alleenrecht heeft opgeëist om snelwegen te blokkeren.
Als er al een groep de ander gaat opzoeken, wat ik ren zeerste betwijfel, zal het FDF zijn.
Dat laatste geef ik toch ook aan??Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat XR het alleenrecht heeft opgeëist om snelwegen te blokkeren.
Als er al een groep de ander gaat opzoeken, wat ik ren zeerste betwijfel, zal het FDF zijn.
Die zouden zomaar ook ineens op kunnen duiken ja, net als wat extreemrechts tuig... Vandaar ook mijn angst dat het zaterdag totaal uit de klauwen gaat lopen daar...Ik denk eerder de AFA.
Graag dan maar een quote dat XR vindt dat zij het alleenrecht hebben om een snelweg te blokkeren.Dat laatste geef ik toch ook aan??
En vwb dat eerste, dan moet je toch echt beter luisteren (social media lezen) van de XR-woordvoerders...
Ik kijk nu wel even ja... Maar ben de hele middag weg.Zitten we er allemaal klaar voor? 👑🇬🇧
Ja, maar links zou zoiets nooit doen schreef een of andere S. Schimmelpennick daags daarvoor nog in de VolkskrantHet is onrustig in Leipzig nadat voor vandaag een linkse demonstratie verboden is door de lokale autoriteiten. Deze was bedoeld als steun voor een linkse dame die veroordeeld is tot een gevangenisstraf nadat ze neonazi's had aangevallen. Gisteravond ging de linkse scene al los in Leipzig.
Ik snap sowieso niet dat Amerika het voor elkaar krijgt om voor een presidentsrace 2 zeer oude mannen als kandidaat te hebben. Wel knap overigens, in 2016 werd geklaagd dat Trump te oud was om president te worden, 4 jaar later vinden ze een nog oudere tegenkandidaat...Deze man is toch te fragiel om president te zijn? Hij wil nog 4 jaar door ...