Buitenlands nieuws

Mario

Well-known member
Gisteren en vandaag ook aardbevingen in Roemenië. Weliswaar slechts 5,7 op de schaal van Richter, maar de aarde is nog steeds onrustig.
 

erka

Well-known member
Gisteren en vandaag ook aardbevingen in Roemenië. Weliswaar slechts 5,7 op de schaal van Richter, maar de aarde is nog steeds onrustig.

Dat heeft niks met elkaar te maken. Elke dag zijn er wel aardbevingen van 5+ in de wereld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik had al geld overgemaakt, maar nu kwam mijn werkgever in de lucht dat ze bijdrages die je via hun doet gaan verdubbelen. Dus wie weet dat ik dan toch maar nog een donatie doe.
 

zwammy

Well-known member
Laten we maar hopen dat er over 5 jaar niet nog een versterkt paleis van erdogan staat of ben ik nu te cynisch?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laten we maar hopen dat er over 5 jaar niet nog een versterkt paleis van erdogan staat of ben ik nu te cynisch?

We gaan het zien. Voorheen probeerde ik eigenlijk een beetje Giro 555 te vermijden en directere doelen te vinden. Maar goed, mijn financiële risico is dat ik hooguit een avond volledig doorzakken met mooi bier heb uitgegeven wat niet goed terecht is gekomen. Dat komt mijn lever niet slecht uit.
 
Bovenaan