JMD
Well-known member
In Amerika ongetwijfeld, daar protesteert men voor/tegen alles. Maar niet in Europa zoals toen met Floyd en je weet best dat ik dat bedoel. Geen BLM-demo hierover.Gelul. Er zijn weldegelijk protesten geweest.
In Amerika ongetwijfeld, daar protesteert men voor/tegen alles. Maar niet in Europa zoals toen met Floyd en je weet best dat ik dat bedoel. Geen BLM-demo hierover.Gelul. Er zijn weldegelijk protesten geweest.
Ze zijn direct ontslagen, misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Tevens dat ze zwart zijn natuurlijk ( net als het ontslag? )In Amerika ongetwijfeld, daar protesteert men voor/tegen alles. Maar niet in Europa zoals toen met Floyd en je weet best dat ik dat bedoel. Geen BLM-demo hierover.
Joh... Je meent het.... Tevens dat ze zwart zijn natuurlijk ()
Is de zwaarste in 80 jaar. Waarschijnlijk de dodelijkste in 25 jaar. 1999 was een zware beving (7.6) in de buurt van Istanbul.Precies het gebied waar Sinan Can die mooie TV serie over gemaakt heeft, met oa een indrukwekkende aflevering over de stad Antep (Gaziantep dus), is vandaag getroffen door een verwoestende aardbeving, mogelijk de zwaarste ooit in die regio.
Mijn ouders waren daar toen op dat moment met vakantie, en stonden 's nachts buiten het hotel.Is de zwaarste in 80 jaar. Waarschijnlijk de dodelijkste in 25 jaar. 1999 was een zware beving (7.6) in de buurt van Istanbul.
In 1999 vlakbij Istanbul waren ruim 17K doden te betreuren. Vrees dat bij deze beving het ook die kant op gaat. Is ook nog eens een dichtbevolkt gebied.Ik vrees dat je bij dit soort rampen +het type gebied eerder moet denken aan aantallen slachtoffers met 4 nullen.
Dat is helaas een logisch gevolg van een ramp van deze omvang. Bah.Voormalig Vitesse-speler Christian Atsu levend onder het puin vandaan gehaald na aardbeving in Turkije
Voormalig Vitesse-voetballer Christian Atsu is in Turkije levend onder het puin vandaan gehaald. Dat bevestigen de Ghanese voetbalbond en Mustafa Özat, persvoorlichter van Hatayspor, de club waarvoor Atsu speelt. De afgelopen dagen werd gevreesd dat de 31-jarige Ghanees mogelijk een van de...www.ad.nl
Een oud-speler van Vitesse wordt in elk geval vermist.
Net zoals de andere duizenden vermisten. Gigantische tragedies bij rampen als deze.Dat is helaas een logisch gevolg van een ramp van deze omvang. Bah.