Karl-Heinz waarschijnlijk.Ik gok iemand die geen Karl of Heinz heet.
Karl-Heinz waarschijnlijk.
Precies. Daar zit het probleem dus veel meer dan in dat het politiekorps racistisch is (iets wat de Simonsen van deze wereld ons graag willen laten geloven). En als je zo agent kan worden, dan kan een racist dat ook, dus er zullen ook ongetwijfeld racisten in het korps zitten, maar dat is dus een gevolg van wat jij stelt.Elke sukkel in de VS kan agent worden. Paar maanden cursusje en klaar.
Nooit meer klagen dat de politie hier eerst het probleem probeert te de-escaleren.Elke sukkel in de VS kan agent worden. Paar maanden cursusje en klaar.
Gelul. Er zijn weldegelijk protesten geweest.In de VS is een zwarte man beestachtig vermoord door de politie, blijkt uit de beelden. Net als bij de dood van Floyd 3 jaar terug zal er dus wel veel ophef komen over dat de politie racistisch is enz...
O nee, toch niet, de 5 politieagenten die verantwoordelijk zijn voor deze moord zijn zwart, dus komt er geen ophef, want ja dan moet er misschien erkend gaan worden dat het probleem van het Amerikaanse politiekorps niet racisme is, maar gewoon te trigger happy agenten die met veel wapens rondlopen. En dat de opleiding tot agent in Amerika ook veel korter is dan in (West) Europa is natuurlijk ook geen oorzaak.
Weet je trouwens hoe je in Amerika agent kunt worden?
Daar hoef je geen sollicitatiegesprek te houden met een gekozen sheriff.Net zo gemakkelijk als je rijbewijs halen.
Als wat?Hoog tijd dat Donald herkozen wordt.
Staat toch al in mijn post dat ik aangeef dat de opleiding misschien wel het grootste probleem is.Weet je trouwens hoe je in Amerika agent kunt worden?