Buitenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
En wat te denken van die korte in- en uitvoegstroken, waardoor iedereen bovenop de rem gaat. Geef mij de Nederlandse wegen maar.

Ik kom er wat minder vaak dan jij, maar doordat de Duitsers wel gewoon plaatsmaken ervaar ik die korte invoegstroken niet als heel vervelend. Het weggedrag in Duitsland is anders.
 

Hankie

Well-known member
Is ook een manier om de aandacht weer af te leiden. 90 % van de bosbranden zijn aangestoken. Ik ben al 2 weken op Rhodos dus heb de branden van dichterbij meegemaakt. De extreme droogte, extreme hitte en harde winden maakte het niet mogelijk om de branden goed te kunnen stoppen. Dit is wel door een stukje klimaatverandering. De lentes zijn hier natter en zomer en herfst heter en droger.
 

gevegt

Well-known member
Is ook een manier om de aandacht weer af te leiden. 90 % van de bosbranden zijn aangestoken. Ik ben al 2 weken op Rhodos dus heb de branden van dichterbij meegemaakt. De extreme droogte, extreme hitte en harde winden maakte het niet mogelijk om de branden goed te kunnen stoppen. Dit is wel door een stukje klimaatverandering. De lentes zijn hier natter en zomer en herfst heter en droger.
Linkse kerk!
 

zwammy

Well-known member
Is ook een manier om de aandacht weer af te leiden. 90 % van de bosbranden zijn aangestoken. Ik ben al 2 weken op Rhodos dus heb de branden van dichterbij meegemaakt. De extreme droogte, extreme hitte en harde winden maakte het niet mogelijk om de branden goed te kunnen stoppen. Dit is wel door een stukje klimaatverandering. De lentes zijn hier natter en zomer en herfst heter en droger.
Ik denk dat dit filmpje meer met de migratieproblemen te maken heeft dan met het klimaat.
 

gevegt

Well-known member
Als je tussen de regels door leest is Hankie een pyromaan die verantwoordelijk is voor de bosbranden op Rhodos?
Geen idee welke regels je bedoelt, maar ik ben het met je eens!
Hankie is vuurgevaarlijk en tevens verantwoordelijk voor de opwarming van de hele wereld!
 

Abubakari

Well-known member
Deze regels

Is ook een manier om de aandacht weer af te leiden. 90 % van de bosbranden zijn aangestoken.
toeval bestaat niet
Ik ben al 2 weken op Rhodos dus heb de branden van dichterbij meegemaakt.
 

gevegt

Well-known member
Deze regels

Is ook een manier om de aandacht weer af te leiden. 90 % van de bosbranden zijn aangestoken.
toeval bestaat niet
Ik ben al 2 weken op Rhodos dus heb de branden van dichterbij meegemaakt.
Dat las ik ook afgelopen week.
Ook van een zogenaamde onderzoekmedewerker van de Telegraaf.
Stelletje opruiers en tevens wappies.
 

erka

Well-known member
Die Franse figuur die op hoge gebouwen klimt is nu te pletter gevallen van een wolkenkrabber in Hong Kong. Je verwacht het niet he. 30 jaar en weg is je leven. Maar wel een stoer instagramprofiel gehad.
 
Bovenaan