Buitenlands nieuws

ALenstra

Well-known member
Verschrikkelijk ongeval met kabelbaan bij het meer van Maggiore in Italie. Cabine viel naar beneden, tot nu toe 12 doden.......................
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Niks over Wit-Rusland hier?

En maar roepen dat het hier in NL een dictatuur is.
 

Batigoal

Well-known member
Niks over Wit-Rusland hier?

En maar roepen dat het hier in NL een dictatuur is.

Waarschijnlijk heeft niemand de illusie dat de EU er daadwerkelijk iets tegen gaat doen. Die man is al sinds de jaren '90 zonder problemen aan de macht.

Verder eens met je tweede zin, maar goed mensen die dat serieus roepen moet je sowieso niet naar luisteren.
 

JMD

Well-known member
Waarschijnlijk heeft niemand de illusie dat de EU er daadwerkelijk iets tegen gaat doen.
De EU heeft die illusie wel volgens mij, als ik vanochtend zo Rutte, Van der Leyen enz hoorde...
Maar idd, denk niet dat die dictator daar ook maar 1 seconde van schrikt. Hij heeft steun van Poetin, voor hem veel belangrijker.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Mario

Well-known member
Zolang lukashenko de steun heeft van Putin blijft hij daar aan de macht. De EU roept altijd veel, maar daar blijft het bij. Waarschijnlijk weer wat nietszeggende sancties.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind trouwens wel dat we even een poll moeten maken: Is het nu Wit-Rusland of Belarus (in het Nederlands). NOS gebruikt Wit-Rusland, NU.nl gebruikt Belarus.

Mij maakt het geen fuck uit trouwens, maar kies.
 
Bovenaan