JMD
Well-known member
Mwah. Beide kanten zijn kut daar.Maasveld wint.
Mwah. Beide kanten zijn kut daar.Maasveld wint.
Bah, nuance.Mwah. Beide kanten zijn kut daar.
Dit conflict gaat net zolang doorgaan tot de staat Israël niet meer bestaat. En terecht.
Misschien geldt andersom ook wel overigens.
Zou ik niet terecht vinden.
Hup Palestina.
En je denkt dat dat gaat gebeuren ?Moet ik dit echt uitleggen? Nee, natuurlijk ben ik niet blij dat mensen roepen dat ze 'alle Joodse dochters gaan verkrachten'. Als dat daar geroepen wordt dan zullen daar ongetwijfeld beelden van zijn en kan het OM deze mensen opsporen en vervolgen voor antisemitisme of oproepen tot geweld ofzo.
Palestina was oorspronkelijk Israël en wat er nu nog van Palestina over is. Van mij mogen er joden wonen hoor, dat was oorspronkelijk ook niet zo'n probleem. Niet zoals in Europa in ieder geval.De joden uitroeien, dat is al weer even geleden idd.
Je hebt het niet mis.De media had het ook drukker met george Floyd dan met het dood aan de Joden heb ik het idee, maar misschien heb ik het mis.
Doe je bruine hemd aan en loop mee als je het mooi vindt.Mooi dat er in Belgie mensen zijn die een mars houden om de ontsnapte militair Jürgen Conings te steunen.
Hoe weet je dat?Verder alles goed met je.
Oh, ik zag geen vraagteken, dus ik dacht dat je het al wist. Maar verder alles goed met mij hoor. Tenminste, dat denk ik zelf, misschien denken anderen daar anders over, maar daar maak ik me niet zo druk om.Weet ik niet, daarom vraag ik het.