Buitenlands nieuws

Ska P 187

Well-known member
Dit conflict gaat net zolang doorgaan tot de staat Israël niet meer bestaat. En terecht.
Misschien geldt andersom ook wel overigens.
Zou ik niet terecht vinden.
Hup Palestina.
 

erka

Well-known member
Dit conflict gaat net zolang doorgaan tot de staat Israël niet meer bestaat. En terecht.
Misschien geldt andersom ook wel overigens.
Zou ik niet terecht vinden.
Hup Palestina.

We mogen uiteraard van alles terecht of niet terecht vinden, maar mag ik zeggen dat ik jouw opmerking een beetje te ver vind gaan?
 

De Wolf

Well-known member
Het is vrij gevoelig onderwerp maar het komt er op neer dat Hamas de regie over heel Israël wil.
Ik denk dat die situatie er nooit zal komen maar het zal al een stuk rustiger worden wanneer Israël stopt met de bezetting, zijn inwoners uit die gebieden terugtrekt en onafhankelijkheid van Palestina erkent.
 

zwammy

Well-known member
De media had het ook drukker met george Floyd dan met het dood aan de Joden heb ik het idee, maar misschien heb ik het mis.
 

Ska P 187

Well-known member
De joden uitroeien, dat is al weer even geleden idd.
Palestina was oorspronkelijk Israël en wat er nu nog van Palestina over is. Van mij mogen er joden wonen hoor, dat was oorspronkelijk ook niet zo'n probleem. Niet zoals in Europa in ieder geval.
De zionisten zijn vervolgens aan het koloniseren geslagen gebacked door Europese christelijke fracties en om nu te zeggen dat ze gestopt zijn met koloniseren. Nee.
Hup Palestina dus.
 

ALenstra

Well-known member
Mooi dat er in Belgie mensen zijn die een mars houden om de ontsnapte militair Jürgen Conings te steunen.
 

De Wolf

Well-known member
Nog een stoer gastje die zijn rechterhand omhoog moet steken. Hopelijk dat de Belgische politie hem kan traceren en hij een straf krijgt waarin hij leert wat dat stoere handje betekend.
 

Abubakari

Well-known member
Weet ik niet, daarom vraag ik het.
Oh, ik zag geen vraagteken, dus ik dacht dat je het al wist. Maar verder alles goed met mij hoor. Tenminste, dat denk ik zelf, misschien denken anderen daar anders over, maar daar maak ik me niet zo druk om.

Maar nog geen mars voor die psychopaat aan het lopen dus.
 
Bovenaan