Buitenlands nieuws

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kans is groot dat hij een aanslag pleegt.
In Belgie is er vooral verontwaardiging dat er nooit genoeg politie is bij rellen door jongeren van een bepaalde afkomst van een bepaalde religie, maar voor een eenling met een afscheidsbrief is dat er dus wel. Het was wel heel pijnlijk dat een politiechef stilviel toen DE vraag kwam... Wat als Jurgen Ahmed had geheten, was hij dan ook met naam en toenaam in het nieuws geweest?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Misschien nog wel meer.
Wist jij dat er in de afgelopen maand in Luik, Brussel, Charleroi en wat minder grote steden vrijwel elke dag rellen waren? Geen demo's, maar echt rellen.

Ik dart online met veel Belgen, en dan klets je wat via de webcam. Die lieten actuele beelden zien, die heeft de NOS of RTL niet op de site staan, zeg maar. De politie doet niks, want niet genoeg mankracht.
 

De Wolf

Well-known member
Wist jij dat er in de afgelopen maand in Luik, Brussel, Charleroi en wat minder grote steden vrijwel elke dag rellen waren? Geen demo's, maar echt rellen.

Het zijn dus wel meer plaatsen waar de politie moest optreden...

Tegen Rambo heb je ook niets aan ME. Met een paar scherpschutters bereik je meer. Die vent laat zich toch niet levend pakken.
 

erka

Well-known member
Wist jij dat er in de afgelopen maand in Luik, Brussel, Charleroi en wat minder grote steden vrijwel elke dag rellen waren? Geen demo's, maar echt rellen.

Ik dart online met veel Belgen, en dan klets je wat via de webcam. Die lieten actuele beelden zien, die heeft de NOS of RTL niet op de site staan, zeg maar. De politie doet niks, want niet genoeg mankracht.

Dat verbaast me niks. Was twee jaar geleden in Brussel voor het laatst en toen vond ik het, nou, niet heel plezierig.
 

SanMark.

Well-known member
Wist jij dat er in de afgelopen maand in Luik, Brussel, Charleroi en wat minder grote steden vrijwel elke dag rellen waren? Geen demo's, maar echt rellen.

Ik dart online met veel Belgen, en dan klets je wat via de webcam. Die lieten actuele beelden zien, die heeft de NOS of RTL niet op de site staan, zeg maar. De politie doet niks, want niet genoeg mankracht.
In parijs ook. Word hier ook uit het nieuws gehouden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom horen we de moraalridder @SanMark. niet over die Belgische gestoorde ex-militair? Oh, omdat hij geen migratieachtergrond heeft natuurlijk. Past niet in zijn racistische denkbeelden.
 

zwammy

Well-known member
Wat heeft ie eigenlijk allemaal op z'n kerkstok staan behalve dat hij een afscheidsbrief heeft geschreven waarin hij van Ranst ging vermoorden?
 

SanMark.

Well-known member
Maar goed , jij wil een eenling dus vergelijken met het inpolderen van de Islam in de grote steden van Europa.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar goed , jij wil een eenling dus vergelijken met het inpolderen van de Islam in de grote steden van Europa.

Nee, ik constateer dat jij vrijwel altijd vooraan staat om je afkeur uit te spreken over debiele, extremistische acties van lone wolves. En dat als het dan iemand met een kleurtje blijkt te zijn, je een directe link legt tussen de (vermeende) afkomst van de dader en de acties. Maar dat nu het een blanke Achterlijke Bart uit Vlaanderen is, je er opeens niets over zegt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat heeft ie eigenlijk allemaal op z'n kerkstok staan behalve dat hij een afscheidsbrief heeft geschreven waarin hij van Ranst ging vermoorden?

Filmpjes opgenomen waarin hij laat zien zeer zwaar bewapend te zijn (een raketwerper en automatische geweren) en dat hij met die wapens mensen wil afknallen. Waaronder Van Ranst. Maar dat vind jij minder alarmerend als dat het een Moslim extremist is die een filmpje opneemt waarin hij zwaar bewapend is en zegt dat hij Westerlingen wil vermoorden?
 

SanMark.

Well-known member
Nee, ik constateer dat jij vrijwel altijd vooraan staat om je afkeur uit te spreken over debiele, extremistische acties van lone wolves. En dat als het dan iemand met een kleurtje blijkt te zijn, je een directe link legt tussen de (vermeende) afkomst van de dader en de acties. Maar dat nu het een blanke Achterlijke Bart uit Vlaanderen is, je er opeens niets over zegt.
Heb je de demonstraties gemist tegen Israël, hoeveel lone wolves waren dat eigenlijk ?
 
Bovenaan