In Belgie is er vooral verontwaardiging dat er nooit genoeg politie is bij rellen door jongeren van een bepaalde afkomst van een bepaalde religie, maar voor een eenling met een afscheidsbrief is dat er dus wel. Het was wel heel pijnlijk dat een politiechef stilviel toen DE vraag kwam... Wat als Jurgen Ahmed had geheten, was hij dan ook met naam en toenaam in het nieuws geweest?Kans is groot dat hij een aanslag pleegt.
Wat als Jurgen Ahmed had geheten, was hij dan ook met naam en toenaam in het nieuws geweest?
Wist jij dat er in de afgelopen maand in Luik, Brussel, Charleroi en wat minder grote steden vrijwel elke dag rellen waren? Geen demo's, maar echt rellen.Misschien nog wel meer.
Wist jij dat er in de afgelopen maand in Luik, Brussel, Charleroi en wat minder grote steden vrijwel elke dag rellen waren? Geen demo's, maar echt rellen.
Wist jij dat er in de afgelopen maand in Luik, Brussel, Charleroi en wat minder grote steden vrijwel elke dag rellen waren? Geen demo's, maar echt rellen.
Ik dart online met veel Belgen, en dan klets je wat via de webcam. Die lieten actuele beelden zien, die heeft de NOS of RTL niet op de site staan, zeg maar. De politie doet niks, want niet genoeg mankracht.
In parijs ook. Word hier ook uit het nieuws gehouden.Wist jij dat er in de afgelopen maand in Luik, Brussel, Charleroi en wat minder grote steden vrijwel elke dag rellen waren? Geen demo's, maar echt rellen.
Ik dart online met veel Belgen, en dan klets je wat via de webcam. Die lieten actuele beelden zien, die heeft de NOS of RTL niet op de site staan, zeg maar. De politie doet niks, want niet genoeg mankracht.
Hmmm.Zal toch niet komen door de 80% allochtonen daar?
Maar goed , jij wil een eenling dus vergelijken met het inpolderen van de Islam in de grote steden van Europa.
Wat heeft ie eigenlijk allemaal op z'n kerkstok staan behalve dat hij een afscheidsbrief heeft geschreven waarin hij van Ranst ging vermoorden?
Heb je de demonstraties gemist tegen Israël, hoeveel lone wolves waren dat eigenlijk ?Nee, ik constateer dat jij vrijwel altijd vooraan staat om je afkeur uit te spreken over debiele, extremistische acties van lone wolves. En dat als het dan iemand met een kleurtje blijkt te zijn, je een directe link legt tussen de (vermeende) afkomst van de dader en de acties. Maar dat nu het een blanke Achterlijke Bart uit Vlaanderen is, je er opeens niets over zegt.