Bizar Nieuws

JMD

Well-known member
Daar denkt Heineken (Buckler!) anders over... :)

Je hebt deels wel gelijk hoor, maar in extreme gevallen is slechte publiciteit echt dramatisch.
 

Abubakari

Well-known member
Wat mij betreft verdwijnt dat hele twitter. Afvoerputje voor de scheldende en snel (ver)oordelende medemens.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Gelukkig zorgt het nieuwe systeem er wel voor dat je geen vinkje krijgt als je je als iemand anders voordoet.
43b52722bf64b8ca2b4fc0436a7a8c1c.jpg
 

JMD

Well-known member
Wat mij betreft verdwijnt dat hele twitter. Afvoerputje voor de scheldende en snel (ver)oordelende medemens.
En als twitter verdwijnt zijn die mensen dan ineens weg??

Dat is vergelijkbaar met dat scholen tegenwoordig rookvrij moeten zijn. Gevolg, de leerlingen roken in de omgeving, waardoor de hele buurt er last van heeft. Kan je dus beter 1 plek hebben waar alle idioten zitten, die daar negeren (er bestaat een blokkeerfunctie op twitter...) en het valt best mee.
 

Abubakari

Well-known member
En als twitter verdwijnt zijn die mensen dan ineens weg??

Dat is vergelijkbaar met dat scholen tegenwoordig rookvrij moeten zijn. Gevolg, de leerlingen roken in de omgeving, waardoor de hele buurt er last van heeft. Kan je dus beter 1 plek hebben waar alle idioten zitten, die daar negeren (er bestaat een blokkeerfunctie op twitter...) en het valt best mee.
Jouw vergelijkingen slaan best wel vaak als een kut op een slagroomtaart.
 

erka

Well-known member
Wat mij betreft verdwijnt dat hele twitter. Afvoerputje voor de scheldende en snel (ver)oordelende medemens.

Op zich wel mee eens, maar deze groep mensen zoekt dan wel een ander platform.

Wat mij vooral stoort aan Twitter is dat het een bron is van fake news, berichten die niet blijken te kloppen, roddel en achterklap. En dat mensen daar heel veel last van krijgen terwijl het niet te controleren is.
 

De Wolf

Well-known member
Op zich wel mee eens, maar deze groep mensen zoekt dan wel een ander platform.

Wat mij vooral stoort aan Twitter is dat het een bron is van fake news, berichten die niet blijken te kloppen, roddel en achterklap. En dat mensen daar heel veel last van krijgen terwijl het niet te controleren is.
Eigenlijk net facebook.
 
Bovenaan