Bizar Nieuws

zwammy

Well-known member
Vind ik ook altijd zo knap, ergens last van hebben maar er wel op blijven zitten.

Zo'n buschauffeur die een hekel aan rijden en mensen heeft maar wel 40 jaar hetzelfde werk doet.
 

Abubakari

Well-known member
Maar dat is dus precies dezelfde redenering als bij de rokers. Als je er last van hebt moet je er niet meer komen...
Nee, want bij rokers staan en meeroken is altijd vervelend terwijl op twitter ook veel mensen zitten die wel grappig of interessant zijn, maar daar is het lastig om door dat geretweet en andere onzin de idioten te ontwikken, net zoals alles wat over Ajax gaat veel irritante types trekt.
Vandaar dat het een slechte vergelijking is.
 

erka

Well-known member
Nee, want bij rokers staan en meeroken is altijd vervelend terwijl op twitter ook veel mensen zitten die wel grappig of interessant zijn, maar daar is het lastig om door dat geretweet en andere onzin de idioten te ontwikken, net zoals alles wat over Ajax gaat veel irritante types trekt.
Vandaar dat het een slechte vergelijking is.

Het is een slechte vergelijking, maar ik moet wel zeggen dat op feestjes en in de kroeg de leukste mensen doorgaans bij de rokers staan. Ik rook zelf niet, maar ga daar toch vaak bij staan.
 

Pascallovic

Well-known member
Nog nooit van hem gehoord, totdat ik het bericht las dat hij schijnbaar gearresteerd was in Roemenië en wereldberoemd moest zijn.
 

Jef400

Well-known member
Begleidend commentaar in de app: Schadefreude. Misschien is dat een goede benaming van de manier van zaken.
 

JMD

Well-known member
Ik kende hem idd ook niet...

Maar goed, dat heb ik tegenwoordig wel meer. Die vent die bij de huldiging op de WK meeliep en heel beroemd zou zijn (Salt Bae of zoiets) zei mij ook helemaal niks... Nadeel van social media, elke debiel kan heel groot worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet ook niet precies wie die kerel is, maar elke keer als ik iets over hem lees dan krijg ik het gevoel dat hij een ongelooflijke lul is. Die twee filmpjes die hij naar Thunberg stuurde, bevestigen dat beeld.

Maar ik vind het gewoon mooi: die kerel stuurt uit het niets één of ander testosteronbomfilmpje naar haar. Zij komt met een zeer gevatte reply. Vervolgens komt hij met een nog triester filmpje waarin hij iets kinderachtigs zegt als "en deze pizzadozen ga ik niet recyclen, lekker puh!" als 'comeback'. En uitgerekend dankzij die pizzadozen kwam de Roemeense politie erachter waar hij was en wordt hij opgepakt voor mensensmokkel. En dan Thunberg heel droog als reactie "dat krijg je ervan als je pizzadozen niet recyclet". Een grotere burn kan ik me niet bedenken. Fantastisch!
 
Bovenaan