JMD
Well-known member
Precies wat ik met mijn (volgens sommigen niet zo geslaagde) voorbeeld bedoelde.Op zich wel mee eens, maar deze groep mensen zoekt dan wel een ander platform.
Precies wat ik met mijn (volgens sommigen niet zo geslaagde) voorbeeld bedoelde.Op zich wel mee eens, maar deze groep mensen zoekt dan wel een ander platform.
Als die mensen ergens roken waar ik niet kom heb ik er geen last meer van.Precies wat ik met mijn (volgens sommigen niet zo geslaagde) voorbeeld bedoelde.
Maar dat is dus precies dezelfde redenering als bij de rokers. Als je er last van hebt moet je er niet meer komen...Ja, daar heb ik wel last van, ik krijg kromme tenen van ze en dat is vervelend.
Nee, want bij rokers staan en meeroken is altijd vervelend terwijl op twitter ook veel mensen zitten die wel grappig of interessant zijn, maar daar is het lastig om door dat geretweet en andere onzin de idioten te ontwikken, net zoals alles wat over Ajax gaat veel irritante types trekt.Maar dat is dus precies dezelfde redenering als bij de rokers. Als je er last van hebt moet je er niet meer komen...
Je zou weleens sneller dan verwacht je zin krijgen. Musk is aardig bezig met zijn bizarre gedrag om dat platform om zeep te helpen.Wat mij betreft verdwijnt dat hele twitter. Afvoerputje voor de scheldende en snel (ver)oordelende medemens.
Nee, want bij rokers staan en meeroken is altijd vervelend terwijl op twitter ook veel mensen zitten die wel grappig of interessant zijn, maar daar is het lastig om door dat geretweet en andere onzin de idioten te ontwikken, net zoals alles wat over Ajax gaat veel irritante types trekt.
Vandaar dat het een slechte vergelijking is.
Daar missen we dan niks an.Je zou weleens sneller dan verwacht je zin krijgen. Musk is aardig bezig met zijn bizarre gedrag om dat platform om zeep te helpen.