Bizar Nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ik moet zeggen dat ik me met grote regelmaat de tyfus erger aan die figuren die als een volslagen idioot overal doorheen knallen met hun elektrische fiets.

Dan moet je maar bedenken dat het in Amsterdam dan nog minimaal 10 keer erger is. Ik was nog de categorie maaltijdbezorger vergeten die dit ook nog eens tegen de richting in doet of over stoepen. Veelal ook nog eens lui die uit een niet-fietscultuur komen en weinig rijvaardigheid hebben. De gruwel!
 

Max

Administrator
Forumleiding
En ze uit de beschermde status bij ongevallen halen zou ook helpen. Toch iets teveel tweewielers die denken dat ze helemaal de bom zijn.

Is dat echt een factor waardoor men zo idioot doet? Linksom rechtsom helpt de beschermde status niet te voorkomen dat je in de kreukels ligt. Je gaat er niet minder dood door ofzo.
 

Pascallovic

Well-known member
En dan maar raar opkijken dat het aantal verkeersdoden weer oploopt. oh nee dat ligt aan die kutautos natuurlijk.
Ik vind de berichten over verkeersdoden zeer tegenstrijdig. Over 2022 heeft Smart Traffic Accident Reporting (STAR) het over 578 verkeersdoden en dat dit een forse toename betreft. Echter als ik het CBS dan bekijk hebben die het over 582 verkeersdoden in 2021 en 610 verkeersdoden in 2020. Dus welke stijging hebben we het dan over en welke cijfers moeten we geloven?
 

De Wolf

Well-known member
Ik erger mij vooral aan die mayonaisepubers van een jaar of 14 die blijkbaar nog niet dood zijn geweest en zonder naar links of rechts te kijken de weg oversteken. Uiteraard hebben ze ook nog eens oortjes in zodat ze niets horen.
 

Maasveld

Well-known member
Dan moet je maar bedenken dat het in Amsterdam dan nog minimaal 10 keer erger is. Ik was nog de categorie maaltijdbezorger vergeten die dit ook nog eens tegen de richting in doet of over stoepen. Veelal ook nog eens lui die uit een niet-fietscultuur komen en weinig rijvaardigheid hebben. De gruwel!
Met oortjes in en capuchon op natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Dan moet je maar bedenken dat het in Amsterdam dan nog minimaal 10 keer erger is. Ik was nog de categorie maaltijdbezorger vergeten die dit ook nog eens tegen de richting in doet of over stoepen. Veelal ook nog eens lui die uit een niet-fietscultuur komen en weinig rijvaardigheid hebben. De gruwel!

Gut ja, internationale studenten. Levensgevaarlijk. Of aarzelen bij elk kruispunt, of als een gek overal tussendoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member

PLaats hier een mop over domme Belgen... :) (of domme blondjes)

Dit liep nog goed af, had zomaar fout kunnen aflopen.
 
Bovenaan