Bizar Nieuws

De Wolf

Well-known member
Emile Ratelband wil graag 20 jaar jonger worden. Iemand die een land kent waar ze dat wel willen doen. Is iedereen denk ik wel blij.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De Wapenlobby in de VS wil na 200 jaar ook maatregelen zien tegen hun Heilige Recht Op Wapenbezit.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit
 

SanMark.

Well-known member
Het zijn maar zulke kleine veranderingen, dat het op mij overkomt enkel om goede sier bij de tegenstanders te maken.

En het gaat niet om veranderingen wbt wapenbezit maar dat je semi auto wapens geen auto wapens van kan maken.

Nou nou poeh poeh wat een verandering.
 

Eef de Kip

Well-known member
Precies, zal wel een oplossing uitkomen voor de b?hne. Dat je niet meer dan 5 automatische wapens mag bezitten of dat je een kopietje van je rijbewijs in 2-voud moet overhandigen.
 

Batigoal

Well-known member
Het word pas echt een feest als je straks legaal dempers voor op je rifle of gun mag kopen.
 

Fenerium

Member
Nee juist niet want daar pak je ook het gewone volk mee, ik kwam een keer een tent niet in omdat ik een man was en er al teveel mannen aanwezig waren, vrouwen werden wel gewoon toegelaten. Misschien had ik wel binnen 15 minuten 500 euro uitgegeven. Als portiers nou gewoon hun werk goed doen dan hoeft het gewone volk er niet onder te lijden.
 

Fenerium

Member
Bij wijze van spreken, like my money ain't euro. Volgens mij wilt iedereen een omzet draaien. Maar ik heb mijn eigen vaste plekkies hier en daar, Utreg is enkel goed te pruimen als je een kroegie pakt. Hoe meer je je gezicht laat zien, des te soepeler het wordt om ergens lang te kunnen hangen desondanks een consumptie verplichting. De kunst van het langzaam drinken is door deze jongen uitgevonden.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een stumpers bij WAS. Kaartjes in de voorverkoop verkopen en dan niet binnenlaten vanwege een Facebook berichtje twee dagen voor het feest. En dan eerst ook geen geld willen teruggeven. Pure oplichting.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een vliegtuig van Parijs naar Los Angeles is boven Groenland een halve motor verloren.

Waarom vlieg je via Groenland naar LA?!? #isdeaardedantochplat :jerry:
 
Bovenaan