Bizar Nieuws

JFK

Well-known member
Die Tate werd ooit een keer weggestuurd uit de Britse Big Brother omdat hij een vrouwelijke medekandidaat heeft geslagen met een riem.
 

Pascallovic

Well-known member
Die Tate werd ooit een keer weggestuurd uit de Britse Big Brother omdat hij een vrouwelijke medekandidaat heeft geslagen met een riem.
Iedereen doet weleens wat geks. Bijvoorbeeld baas bij een bedrijf worden die overheden en bedrijven adviseert over het bestrijden van grensoverschrijdend gedrag, terwijl jezelf zo gek als een deur bent en grensoverschrijdend gedrag hebt uitgevonden. In 2 jaar 34 medewerkers weggejaagd, terwijl er maar 33 medewerkers werkzaam waren.

 

JMD

Well-known member
Ja, die kwam ik ook tegen idd... Gewoon hilarisch eigenlijk als het niet zo triest was... Toch opvallend vaak dat mensen die de maat van anderen nemen zelf vaak nog wel wat gekker zijn.
 

U.G.

Well-known member
Andrew Tate. Ik heb geen social media ( op whatsapp na ) maar deze kerel heeft zoveel herrie geschopt op internet dat iig ik er niet omheen kon. Dat heeft ook te maken met wie ik omga.

Wat ik niet snap, deze gap verdient zóveel met social media…hij is gewoon 350 miljoen waard, wáárom dan nog meiden gaan ronselen in Roemenië, en de risico nemen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Fregge

Well-known member
Andrew Tate. Ik heb geen social media ( op whatsapp na ) maar deze kerel heeft zoveel herrie geschopt op internet dat iig ik er niet omheen kon. Dat heeft ook te maken met wie ik omga.

Wat ik niet snap, deze gap verdient zóveel met social media…hij is gewoon 350 miljoen waard, wáárom dan nog meiden gaan ronselen in Roemenië, en de risico nemen ?
Niet om te mierenneuken, maar dit is de definitie van social media: Sociale media (de Engelse term social media is ook in het Nederlands gangbaar) is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst van een professionele redactie, de inhoud verzorgen. Hoofdkenmerken zijn interactie en dialoog tussen de gebruikers.

Dit forum is dus een Social Media platform.
 

U.G.

Well-known member
Ik ga ze opnoemen dan : Facebook, Instagram, Snapchat en twitter. Is wat ik bedoelde. Nu ik er nog steeds uitzie als een fucking god ga ik wel een insta account beginnen, op verzoek.
 

Ska P 187

Well-known member
Dacht altijd dat je met benzine in een diesel auto gewoon weg kon rijden, maar dat het probleem m in andersom zit.
 

Mario

Well-known member
Wellicht moeten de politici daar een oranje zwaailicht op hun hoofd zetten. Dan kan je ze makkelijker ontwijken.
 

Wigboldus

Well-known member
Die vlaggetjes zijn echt gevaarlijk. Bij veel wind gaan die stokken heel erg heen en weer waardoor je andere fietsers kan raken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo kun je nog wel honderd beboetbare feiten verzinnen die je niet gaat handhaven. De politie in Amsterdam was eerder deze week verbaasd over het feit dat fietsers door rood fietste, met de telefoonspelende fietsers en snorfietsers op het fietspad. Kennelijk was het hun eerste dag buiten. Het geld ligt werkelijk voor het oprapen in Amsterdam als je aan handhaving zou gaan doen.
 

Jef400

Well-known member
Zo kun je nog wel honderd beboetbare feiten verzinnen die je niet gaat handhaven. De politie in Amsterdam was eerder deze week verbaasd over het feit dat fietsers door rood fietste, met de telefoonspelende fietsers en snorfietsers op het fietspad. Kennelijk was het hun eerste dag buiten. Het geld ligt werkelijk voor het oprapen in Amsterdam als je aan handhaving zou gaan doen.
En dan maar raar opkijken dat het aantal verkeersdoden weer oploopt. oh nee dat ligt aan die kutautos natuurlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En dan maar raar opkijken dat het aantal verkeersdoden weer oploopt. oh nee dat ligt aan die kutautos natuurlijk.

De horror van de elektrische fiets. Ofwel jonge idioten die overal schijt aan hebben ofwel ouderen die de snelheid niet kunnen bijbenen.
 
Bovenaan