Bizar Nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Het blijft een achterlijk kutbedrijf. Blij dat vrouwlief nu wel een goede werkgever heeft.
 

Jef400

Well-known member

De helden trekken hun keutels in.
 

Max

Administrator
Forumleiding

De helden trekken hun keutels in.

Dus echt een achterlijk kutbedrijf.
 

JMD

Well-known member
Ik vraag me dan altijd af hoe dit besloten wordt dat dit filmpje er komt en waarom er dan helemaal niemand in dat bedrijf is dat zegt: zullen we dit maar niet doen? Het is verdomme al jarenlang in het nieuws dus je kan niet zeggen dat je van niks wist
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me dan altijd af hoe dit besloten wordt dat dit filmpje er komt en waarom er dan helemaal niemand in dat bedrijf is dat zegt: zullen we dit maar niet doen? Het is verdomme al jarenlang in het nieuws dus je kan niet zeggen dat je van niks wist

Schijnbaar onderschatten we dus nog steeds de achterstand van Veghel en omgeving ten opzichte van de rest van de wereld.
 

JMD

Well-known member
Schijnbaar onderschatten we dus nog steeds de achterstand van Veghel en omgeving ten opzichte van de rest van de wereld.
Eindhoven e.o. is aangetoond de slimste regio van de wereld, maar op sociaal gebied misschien wel 1 van de zwakste inderdaad... :p
 

Abubakari

Well-known member
Alle publiciteit is goede publiciteit. Reclame maken is aandacht trekken en dat is gelukt.
Daar is denk ik gewoon over nagedacht.
 
Bovenaan