Bizar Nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Ik snap niet dat runderen en varkens hierop staan, was je gelijk van een hoop gezeik af.

Schijnbaar gaan melkkoeien acht jaar mee, dus als je melkkoeien een paar jaar op de lijst zet, dan lost dat idd een hoop op.
 

erka

Well-known member
Die man die in Rotterdam is doodgeschoten gisteren was afkomstig uit de kickbokswereld en deed volgens bekenden geen vlieg kwaad. Toch wel gek dat het dan weer een kickbokser is en geen dammer of tafeltennisser hé.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die man die in Rotterdam is doodgeschoten gisteren was afkomstig uit de kickbokswereld en deed volgens bekenden geen vlieg kwaad. Toch wel gek dat het dan weer een kickbokser is en geen dammer of tafeltennisser hé.

Komt omdat de dammers en tafeltennissers altijd degene zijn die schieten.
 

Pascallovic

Well-known member
Die man die in Rotterdam is doodgeschoten gisteren was afkomstig uit de kickbokswereld en deed volgens bekenden geen vlieg kwaad. Toch wel gek dat het dan weer een kickbokser is en geen dammer of tafeltennisser hé.
Op 1 of andere manier raakt dat met die kickbokser toch minder dan die 14 jarige jongen uit Hoorn die is overleden na die steekpartij op zijn school afgelopen woensdag door een 16 jarige dader.
 

Jef400

Well-known member
@Pascallovic - Ik vraag me dus in die zaak op het Oscar Romero af wat er allemaal aan voorgeschiedenis zit. Het is al triest dat het een mensenleven heeft gekost. Maar wat maakt het dat die stap is genomen. Hoe kan een 16-jarige een 14-jarige uitmoorden. Welke processen liggen daaraan ten grondslag? Ik keur de moord ten zeerste af, maar wat zit ervoor en nog belangrijker nog, hoe had die moord eventueel voorkomen kunnen worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op 1 of andere manier raakt dat met die kickbokser toch minder dan die 14 jarige jongen uit Hoorn die is overleden na die steekpartij op zijn school afgelopen woensdag door een 16 jarige dader.

Dit raakt mij zeker veel meer. De 14-jarige was wat ik begrijp leerling van mijn oude middelbare school. De dader schijnbaar niet.

@Pascallovic - Ik vraag me dus in die zaak op het Oscar Romero af wat er allemaal aan voorgeschiedenis zit. Het is al triest dat het een mensenleven heeft gekost. Maar wat maakt het dat die stap is genomen. Hoe kan een 16-jarige een 14-jarige uitmoorden. Welke processen liggen daaraan ten grondslag? Ik keur de moord ten zeerste af, maar wat zit ervoor en nog belangrijker nog, hoe had die moord eventueel voorkomen kunnen worden.

Tsja dat is vooralsnog gissen. Ik las iets over een opstootje in het rokershok (in mijn tijd stond men nog voor de deur te paffen) en dat toen die 16-jarige een mes heeft getrokken. Probleem met als men wapens draagt, men het ook in een opwelling kan trekken. Ik denk dat het doodslag betreft en niet moord. Waarom zou je iemand bij een school met getuigen vermoorden? Hoe te voorkomen? Tsja je kan verbod op messenverkoop aan minderjarigen wel hanteren, maar ze schijnen ze ook mee te nemen van huis.

Ik ben benieuwd of ik hier nog iets meer over ga horen.
 

Jef400

Well-known member
Een messenverbod helpt niets. Die trek je uit het messenblok van pa en ma en leg je weer terug als je weer thuiskomt. Zelf heb ik weinig meer meegekregen dan een overvliegende traumahelikopter en een paar nieuwsartikelen. Artikelen die mij ook een koud gevoel geven. Ik hoop vooral dat we een degelijk onderzoek gaan krijgen. Een onderzoek waar we allemaal wat mee kunnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Via zussen schijnt het om een ruzie over een nep merk pet en broek te gaan. Ruzie om niets, zoals wel vaker.
 
Bovenaan