Ik snap niet dat runderen en varkens hierop staan, was je gelijk van een hoop gezeik af.
Wel op de juiste tijd voederen!Gelukkig zijn mijn Comoorse dieren veilig!
Dat mensenrechtenclubje is gisteren ontbonden. De universiteit kwam er toch wel achter dat dit niet helemaal in orde is.Dit vind ik dus echt bizar,
China financiert onderzoek naar mensenrechten aan VU
China financiert onderzoek naar mensenrechten aan de VU Amsterdam, blijkt uit stukken in handen van de NOS. Critici vrezen voor de academische vrijheid.nos.nl
Die man die in Rotterdam is doodgeschoten gisteren was afkomstig uit de kickbokswereld en deed volgens bekenden geen vlieg kwaad. Toch wel gek dat het dan weer een kickbokser is en geen dammer of tafeltennisser hé.
Op 1 of andere manier raakt dat met die kickbokser toch minder dan die 14 jarige jongen uit Hoorn die is overleden na die steekpartij op zijn school afgelopen woensdag door een 16 jarige dader.Die man die in Rotterdam is doodgeschoten gisteren was afkomstig uit de kickbokswereld en deed volgens bekenden geen vlieg kwaad. Toch wel gek dat het dan weer een kickbokser is en geen dammer of tafeltennisser hé.
Op 1 of andere manier raakt dat met die kickbokser toch minder dan die 14 jarige jongen uit Hoorn die is overleden na die steekpartij op zijn school afgelopen woensdag door een 16 jarige dader.
@Pascallovic - Ik vraag me dus in die zaak op het Oscar Romero af wat er allemaal aan voorgeschiedenis zit. Het is al triest dat het een mensenleven heeft gekost. Maar wat maakt het dat die stap is genomen. Hoe kan een 16-jarige een 14-jarige uitmoorden. Welke processen liggen daaraan ten grondslag? Ik keur de moord ten zeerste af, maar wat zit ervoor en nog belangrijker nog, hoe had die moord eventueel voorkomen kunnen worden.