Bizar Nieuws

JMD

Well-known member
Een opgeven is geen optie run die niet doorgaat...
Doet een beetje denken aan die Finkers grap: 'de cursus omgaan met teleurstellingen gaat niet door'...

Jammer voor de organisatoren natuurlijk en de mensen die mee wilden doen, maar hier kan ik om gniffelen.
 

gevegt

Well-known member
Een opgeven is geen optie run die niet doorgaat...
Doet een beetje denken aan die Finkers grap: 'de cursus omgaan met teleurstellingen gaat niet door'...

Jammer voor de organisatoren natuurlijk en de mensen die mee wilden doen, maar hier kan ik om gniffelen.
Oké, maar ik heb nog steeds geen idee waar het over gaat.
 

BlauwVinger

Well-known member
Voor de kust van het resort Sahl Hasheesh in Egypte, betrekkelijk dicht aan het strand, is een seniorentoeriste ten prooi gevallen van een haai. Omstanders keken vanaf een boot vol afschuw toe hoe het water rondom de vrouw kolkte en rood kleurde. Een been en arm werden van de wanhopige vrouw afgereten. Opnames, inclusief de geluiden zijn als 'graphic content' gepubliceerd op youtube.

Motief: ' dan kan het hotel met dit bewijs aangeklaagd worden en kunnen de toeristen vervolgd worden omdat ze niet ingrepen'...

R.I.P.
 
Laatst bewerkt:

BlauwVinger

Well-known member
Words on the street is dat diezelfde haai, op dezelfde dag, nog een andere vrouw heeft vermoord.
Dat is juist. Er is een tweede slachtoffer aangespoeld. Naar verluid(t) betreft het een zogeheten mako haai die in de Rode Zee ondervertegenwoordigd is.

De ondergang van een schip, met als gevolg duizenden en duizenden verdronken schapen (stop press 16.000), ter hoogte van noordelijk Sudan draagt vermoedelijk bij aan verstoring van de biotoop. Wellicht dat ook de schápen post mortem met terugwerkende kracht kunnen worden aangeklaagd met als eis levenslang zonder aftrek van voorarrest.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

U.G.

Well-known member
Dat is juist. Er is een tweede slachtoffer aangespoeld. Naar verluid(t) betreft het een zogeheten mako haai die in de Rode Zee ondervertegenwoordigd is.

De ondergang van een schip, met als gevolg duizenden en duizenden verdronken schapen (stop press 16.000), ter hoogte van noordelijk Sudan draagt vermoedelijk bij aan verstoring van de biotoop. Wellicht dat ook de schápen post mortem met terugwerkende kracht kunnen worden aangeklaagd met als eis levenslang zonder aftrek van voorarrest.

Ik zal hier volgende week nog wel aan denken als ik in Algarve op het strand voorbij m’n derde of vierde golf ben. Speaking of which, al die arme zielen die wekelijks of dagelijks verdrinken in de Middellandse Zee zouden dan ook exotische ….of laat maar 😇, laat ik m’n ledematen en vooral die van m’n naasten niet jinxen.
 

JMD

Well-known member
Het kabinet gaat een einde maken aan
het houden van verschillende exotische
zoogdieren.Er is een 'positieflijst'
gepubliceerd waarop 30 zoogdieren staan
die nog wel zijn toegestaan.Dieren als
de servalkat,het stokstaartje en de
luiaard staan daar niet op.

Dat betekent dat die dieren vanaf 2024
niet meer gehouden mogen worden,met het
oog op het welzijn van de dieren zelf
en de veiligheid van de eigenaar.Wie op
1 januari 2024 nog zo'n zoogdier heeft,
mag het houden tot het is doodgegaan.

Op de positieflijst staan naast bekende
huisdieren ook de alpaca,bunzing,bleke
gerbil,Chinese waterree en waterbuffel.
(TT)

Goede zaak dit... Maar even serieus, wie houdt er in hemelsnaam een waterbuffel... :)
 

Fregge

Well-known member
Fuck. Moet m'n waterbuffel weg doen. Naja, zal de onderbuurvrouw in het appartementencomplex blij mee zijn gok ik zo
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Fuck. Moet m'n waterbuffel weg doen. Naja, zal de onderbuurvrouw in het appartementencomplex blij mee zijn gok ik zo
Geen paniek, die mag gewoon blijven, staat op de positieflijst. Zou godnondeju ook wat zijn als je in dit land geen eens meer een waterbuffel mag houden.
 

JMD

Well-known member
En sowieso mag je het beest houden tot die overleden is. Dus Fregge zit voorlopig goed, want een buffel kan volgens mij heel oud worden.
 

De Wolf

Well-known member
  1. Afrikaanse dwergrelmuis
  2. Algerijnse gerbil
  3. Alpaca
  4. Bleke gerbil
  5. Bruine rat
  6. Bunzing
  7. Cavia
  8. Chinese dwerghamster
  9. Chinese waterree
  10. Dwergrenmuis
  11. Ezel
  12. Fret
  13. Geit
  14. Goudhamster
  15. Grote Egyptische renmuis
  16. Harrington's gerbil
  17. Hond
  18. Huiskat
  19. Huismuis
  20. Kameel
  21. Konijn
  22. Lama
  23. Mongoolse gerbil
  24. Noordafrikaanse renmuis
  25. Paard
  26. Rund
  27. Schaap
  28. Varken
  29. Waterbuffel
  30. Woestijnslaapmuis
 
Bovenaan