Nou ja het is mede aan de Russen die in het oosten aan het strijden waren te danken dat men in het Westen zoveel progressie konden boeken vanaf D-day.
Klopt. Dat op twee fronten moeten strijden heeft de Duitsers echt goed de das om gedaan.
Nou ja het is mede aan de Russen die in het oosten aan het strijden waren te danken dat men in het Westen zoveel progressie konden boeken vanaf D-day.
Die zullen ook wel een uitnodiging vanuit China hebben ontvangen...
Wellicht dat China zichzelf zal uitnodigen.
China heeft vandaag zelf ook wat te herdenken, maar ik geloof dat dat gevoelig ligt.
Klopt. Dat op twee fronten moeten strijden heeft de Duitsers echt goed de das om gedaan.
Lekker solidair met oost Europa, maar goed. Bevrijd worden door Stalin, nog zo'n visionair...
Stalin was natuurlijk de grote winnaar van WO II, en heeft zowel Hitler als de geallieerden voor zijn karretje gespannen.
Dat lijkt me sterk, maar misschien heb je een aantal voorbeelden?
Nooit van gehoord tenminste, klinkt me ook een beetje te geraffineert in de oren, het was tenslotte niet zo dat Stalin voor de uitvoering zelf terug schrok.
De PVV in Rotterdam heeft een motie ingediend om Madonna in het geval van het Songfestival te weren uit de stad. Ze is met haar pro-Palestina-standpunt een gevaar voor de veiligheid. mg::cab:
De PVV in Rotterdam heeft een motie ingediend om Madonna in het geval van het Songfestival te weren uit de stad. Ze is met haar pro-Palestina-standpunt een gevaar voor de veiligheid. mg::cab: