Bizar Nieuws

Mario

Well-known member
Maar voorafgaand van de vlucht houd de piloot toch altijd nog even een praatje? "Welkom op de vlucht naar .., bla bla enz." Dan zou iemand dat toch al opgevallen moeten zijn?

Satyr

Administrator
Forumleiding
Maar voorafgaand van de vlucht houd de piloot toch altijd nog even een praatje? "Welkom op de vlucht naar .., bla bla enz." Dan zou iemand dat toch al opgevallen moeten zijn?

Wie luistert daar naar dan, of beter, wie verstaat dat?

Atreides

Well-known member
Buitengewoon ongepaste reactie van de kunstenaar.

Zelfs al zou hij de waarheid spreken mag je die meisjes nog best een beloning geven die aanzienlijk lager ligt dan € 2.000. Als ik mij verbintenissenrecht goed herinner kun je niet zo maar nadat de wederpartij aan je vraag/aanbod heeft voldaan je aanbod eenzijdig aanpassen. Ik zou als ik de ouders was even bij de rechtswinkel naar binnen lopen.

Atreides

Well-known member
Mooie business voor Nederland. Hier studeren jaarlijks een hoop mensen af op de studie vrije tijd management. Die kunnen vast de Japanners helpen.

Ik sprak vorig jaar een (betrekkelijk jonge) Japanse. Die zat nu voor de twee/derde keer in Estland om iets met een antieke vorm van textiele werkvorming te doen (in haar vakantie).

Je snapt dat ik wat verbaasd was. Dan geef je duizenden euro's uit en je kostbare vakantiedagen. Doe je zoiets.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Terwijl je in Estland ook gewoon extreem goede bieren kan drinken. Giet je lekker vol met wat P?hjala?s en P?haste bier en geniet van het leven.

Bovenaan