Bizar Nieuws

Atreides

Well-known member
Terwijl je in Estland ook gewoon extreem goede bieren kan drinken. Giet je lekker vol met wat P?hjala’s en P?haste bier en geniet van het leven.

Inderdaad! Toch de nodige locale biertjes daar weggetikt. Moet wel zeggen dat de bierprijs in Estland me beter beviel dan de Finse bierprijs. Maar dat was niet geheel onverwacht.

Wat heb je ervoor betaald uiteindelijk?

Viespeuk.
pohjala---must-kuld_v2.png

Edit: Sowieso is Japan ??n van de weinige landen waar het inkomen significant hoger ligt dan in Nederland.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad! Toch de nodige locale biertjes daar weggetikt. Moet wel zeggen dat de bierprijs in Estland me beter beviel dan de Finse bierprijs. Maar dat was niet geheel onverwacht.

Wat kost een P?hjala omgerekend in Estland ongeveer? Gewone versus cellar?

Ja die Finnen halen niet voor niets veel bier uit Estland. Sori Brewing in Estland is eigenlijk gewoon een Finse brouwerij.

Atreides

Well-known member
Wat kost een P?hjala omgerekend in Estland ongeveer? Gewone versus cellar?

Ik heb niet specifiek P?hjala gekocht. Maar het speciaalbier was nauwelijks goedkoper dan in Nederland. Gelukkig was het speciaalbier nog wel in de aanbieding in de supermarkt (als je het bijna allemaal toch niet hebt geproefd ga ik uiteraard voor de afprijzing).

Ja die Finnen halen niet voor niets veel bier uit Estland. Sori Brewing in Estland is eigenlijk gewoon een Finse brouwerij.

Mooi fenomeen. Helaas hebben die Esten de accijns behoorlijk omhoog geflikkerd. Ben nog met het bootje overgegaan naar Helsinki. Hilarisch dat al die Finnen dat met hele rolkoffers aan bier terugvaren.

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Eerder deze week werd al iedereen die de klantenservice van Ziggo belde doorverbonden met L1, de regionale omroep in Limburg. Dat op zichzelf was al raar, maar vanochtend is het dus weer gebeurt.

Zou iemand de telefooncentrale bij Ziggo gehackt hebben?

Max

Administrator
Forumleiding
Er werkt gewoon een Limburger bij Ziggo die te lui is om de telefoon op te nemen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerder deze week werd al iedereen die de klantenservice van Ziggo belde doorverbonden met L1, de regionale omroep in Limburg. Dat op zichzelf was al raar, maar vanochtend is het dus weer gebeurt.

Zou iemand de telefooncentrale bij Ziggo gehackt hebben?

We hebben toch een Limburg topic?

Ska P 187

Well-known member
Opzich is het historisch gezien te rechtvaardigen, maar dan moet je de Duitsers ook niet uitnodigen.
En ik zou er gewoon mijn mond over houden, alsof die Russen hier wakker van lagen.

Pascallovic

Well-known member
Opzich is het historisch gezien te rechtvaardigen, maar dan moet je de Duitsers ook niet uitnodigen.
En ik zou er gewoon mijn mond over houden, alsof die Russen hier wakker van lagen.

Nou ja het is mede aan de Russen die in het oosten aan het strijden waren te danken dat men in het Westen zoveel progressie konden boeken vanaf D-day.

Bovenaan