Dat werd hoog tijd.Sorry.
Tsja deze rapper vindt het dan weer wel normaal om vrouwen 'kech' te noemen. Er zal vast ook wel een bordje hebben gehangen waar ik aanstoot aan zou hebben genomen. Moeten ze vooral doen. Maar goed we gaan hard de VS achterna met deze groep mensen vanwege hun agressieve houding een podium te geven.Zo kansloos dit en die borden hangen er al jaren. Ineens heeft iemand ze bij toeval ontdekt is er een verdwaalde kut-rapper die er ook iets over roept en het land is te klein.
Tsja deze rapper vindt het dan weer wel normaal om vrouwen 'kech' te noemen. Er zal vast ook wel een bordje hebben gehangen waar ik aanstoot aan zou hebben genomen. Moeten ze vooral doen. Maar goed we gaan hard de VS achterna met deze groep mensen vanwege hun agressieve houding een podium te geven.
Een beetje boer had al die heisa compleet genegeerd . Zwarte cross is zichzelf dus ook niet meer.
Tsja deze rapper vindt het dan weer wel normaal om vrouwen 'kech' te noemen. Er zal vast ook wel een bordje hebben gehangen waar ik aanstoot aan zou hebben genomen. Moeten ze vooral doen. Maar goed we gaan hard de VS achterna met deze groep mensen vanwege hun agressieve houding een podium te geven.
Maar er is straks geen talkshowhost die die songteksten eens naar voren durft te brengen als die rapper daar zijn verhaal zit te doen.
Ajax?Precies.
Laat Ajax nu met een statement komen en afstand nemen van die loser. Hup Marcel, Hup ?zcan.
Zijn ze verbonden aan die knakworst?Als rasechte Jodenclub, wil je je toch niet verbinden aan een antisemitische rapper?