Bizar Nieuws

SanMark.

Well-known member
Een beetje boer had al die heisa compleet genegeerd . Zwarte cross is zichzelf dus ook niet meer.

De Groene Scout

Well-known member
Zo kansloos dit en die borden hangen er al jaren. Ineens heeft iemand ze bij toeval ontdekt is er een verdwaalde kut-rapper die er ook iets over roept en het land is te klein.

Pascallovic

Well-known member
Zo kansloos dit en die borden hangen er al jaren. Ineens heeft iemand ze bij toeval ontdekt is er een verdwaalde kut-rapper die er ook iets over roept en het land is te klein.
Tsja deze rapper vindt het dan weer wel normaal om vrouwen 'kech' te noemen. Er zal vast ook wel een bordje hebben gehangen waar ik aanstoot aan zou hebben genomen. Moeten ze vooral doen. Maar goed we gaan hard de VS achterna met deze groep mensen vanwege hun agressieve houding een podium te geven.

JMD

Well-known member
Tsja deze rapper vindt het dan weer wel normaal om vrouwen 'kech' te noemen. Er zal vast ook wel een bordje hebben gehangen waar ik aanstoot aan zou hebben genomen. Moeten ze vooral doen. Maar goed we gaan hard de VS achterna met deze groep mensen vanwege hun agressieve houding een podium te geven.

Als je die teksten ziet die hij rapt (zag wat op twitter langskomen) dan is dat 10x zo erg dan wat op die bordjes staat. In plaats van dat de zwarte cross dan aan hem vraagt om ook met die teksten te stoppen... En het is ook niet de topact van de zwarte cross, dus je kan hem ook gewoon wegsturen.

JMD

Well-known member
Een beetje boer had al die heisa compleet genegeerd . Zwarte cross is zichzelf dus ook niet meer.

Wat ik in de reacties las is dat waar het idd vroeger een feestje voor de boeren uit die regio was dat het nu vooral een feest is voor Randstedelingen (natuurlijk loopt er nog wel lokaal volk rond, maar steeds meer 'Westerlingen'). En ja, daar loopt ongetwijfeld dan ook van dat zure volk rond dat werkelijk tegen geen enkel stootje kan. In de Randstad zijn de meeste van die dingen inmiddels wel weg, maar in het 'buitengebied' van Nederland schrikt dat zure volk zich nu een rotje. :p

PES5

Administrator
Forumleiding

Maar er is straks geen talkshowhost die die songteksten eens naar voren durft te brengen als die rapper daar zijn verhaal zit te doen.

JMD

Well-known member
Geenstijl vat het goed samen: 'Daar was weer een zoveelste voorbeeld van mensen die andermans feestje willen verzieken door "diversiteit" en "inclusiviteit" te preken, maar daarmee in de praktijk louter exclusiviteit en uitzonderingen voor zichzelf willen afdwingen.'

PES5

Administrator
Forumleiding
Precies.

Laat Ajax nu met een statement komen en afstand nemen van die loser. Hup Marcel, Hup ?zcan.

Max

Administrator
Forumleiding
Als rasechte Jodenclub, wil je je toch niet verbinden aan een antisemitische rapper?

Bovenaan