Bizar Nieuws

Mario

Well-known member
Waarom zou je naar de landelijke intocht gaan? Gewoon naar een locale intocht en de tv uitzetten ...

Maar het is wel triest natuurlijk, en er zal nu vast geen wegblokkade zijn om al die gekken (zowel voor al tegenstanders) tegen te houden.

gevegt

Well-known member
Waarom zou je naar de landelijke intocht gaan? Gewoon naar een locale intocht en de tv uitzetten ...

Maar het is wel triest natuurlijk, en er zal nu vast geen wegblokkade zijn om al die gekken (zowel voor al tegenstanders) tegen te houden.

De ellende is dat beide kampen er alles aan doen om de aandacht te trekken over de hoofdjes van kinderen.

Pascallovic

Well-known member
Hoewel ook bizar, lijkt het mij een prima oplossing.

Edit: graag wel op een weiland, zonder cameratoezicht.
Je zou wel gek zijn om met je kind van 4 of 5 naar zoiets toe te gaan, met op elke hoek een demonstratie van iemand die voor of tegen zwarte piet is.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik moest er als klein kind altijd van overgeven, dus ben ik een karnemelk drinker. Ik denk echter dat ik toch maar eens moet proberen of ik over die allergie heen ben.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niets helpt beter tegen een kater dan een glas ijskoude melk. Dus dan maar een blanke supremacist. Alles beter dan een hele zondag koppijn.

De Wolf

Well-known member
Koemelk is helemaal niet zo gezond als wordt gezegd. Een hoop mensen van Aziatische en Afrikaanse komaf kunnen er zelfs niet goed tegen.

De Wolf

Well-known member
In films zijn het altijd van die Afro-Amerikanen die aan de milk and cookies zitten dus dat klopt niet helemaal.

Bovenaan