Bizar Nieuws

Janssen

Well-known member
Wou net zeggen, hier word ik niet meer warm of koud van. Daarvoor heeft het internet mij te zeer verperst.

Batigoal

Well-known member
Dat zij er goed uit ziet hoeft natuurlijk niet te betekenen dat haar werknemers er goed uit zien. Dus ik denk dat het leuker klinkt dan het in werkelijkheid is.

zwammy

Well-known member
Het raadslid is inmiddels ge?nformeerd over de betekenis van de Arabische cijfers. In een artikel in de PZC van deze week staat:

“De leider van coalitiepartij Leefbaar Reimerswaal blijft erbij dat het ‘Arabische geleuter’ niet thuishoort in een document over straatnaamgeving en nummering. ,,Steeds meer moeten wij, geboren Nederlanders, accepteren dat de multiculti-opmars verder gestalte krijgt. Geen reclamefoto meer te vinden, geen Sterspotje meer te bekijken of er staan figuren bij die geenszins van hier zijn.”

Hoe is het toch mogelijk dat zoiets in de gemeenteraad zit.

Max

Administrator
Forumleiding
Staat nog wel wat tussen wat je ook wel in China tegenkomt. Sowieso is China een vrij groot land en hebben ze overal gewoon hun lokale specialiteiten. Veel restaurants worden gerund door Hong Kong Chinezen, dus het is niet gek dat het allemaal wat zoeter is dan de Sichuan keuken.

Verder staan er genoeg en steeds meer echte Chineze restaurants in Nederland. Alleen zitten die vooral in Amsterdam, Den Haag is en Rotterdam. Je zal ze niet in de dorpen tegenkomen.

Bovenaan