Bizar Nieuws

Janssen

Well-known member
Koemelk is helemaal niet zo gezond als wordt gezegd. Een hoop mensen van Aziatische en Afrikaanse komaf kunnen er zelfs niet goed tegen.

Oh ja die Aziaten die honden, katten en walvissen eten en die Afrikanen die elkaar opeten. Laat die lekker de vlektyfus krijgen met z?n allen.

De Wolf

Well-known member
Famke Louise schaamt zich en verwijdert al haar video's

Famke Louise heeft bijna al haar video's van haar YouTube-kanaal verwijderd. In een Instagram Story vertelt ze waarom ze zo'n drastisch besluit heeft genomen.

De Op me monnie-zangeres was in shock toen ze haar eigen vlogs terugkeek.,,Ik keek net al die video?s terug van mezelf en ik snap niet waarom niemand die fucking vlogcamera uit mijn fucking handen heeft geslagen. Dus ik heb besloten dat ik al mijn video?s ga verwijderen?, zegt ze op Instagram in een story die inmiddels niet meer is terug te zien.

zwammy

Well-known member
Als je niet mag zeggen dat met een 6 jarig meiske neuken pedofilie is kun je ook best dit proberen.

Batigoal

Well-known member
Emile Ratelband staat in de rechtbank om de rechter er van te overtuigen dat hij zijn offici?le leeftijd in zijn paspoort van 69 naar 49 jaar mag veranderen. Hij voelt zich nog zo jong en vind dat je niet gediscrimineerd mag worden op je leeftijd. :eek:mg:

Hankie

Well-known member
Emile Ratelband staat in de rechtbank om de rechter er van te overtuigen dat hij zijn offici?le leeftijd in zijn paspoort van 69 naar 49 jaar mag veranderen. Hij voelt zich nog zo jong en vind dat je niet gediscrimineerd mag worden op je leeftijd. :eek:mg:

Als je van geslacht veranderen, mag dit van mij ook wel.

Batigoal

Well-known member
De koning van (het voormalige) Swaziland heeft de naam van het land veranderd in eSwatini. Klinkt wel een stuk hipper.

Bovenaan