Precies hoe ik het zeg. Lezen en nadenken. En mocht je Baudet de nieuwe Adolf vinden, gewoon doen :duim:
Na stc en JMD ben ik de meest intelligente op dit forum.
Maar waarom zou ik dan iemand anders napraten? Ik heb toch gewoon die recensie gelezen en er over nagedacht? Of ben ik te stupide voor de grote Baudet? Ik vind het nogal een zwaktebod om te zeggen dat ik de VVD zou napraten (ik heb enkel een aantal tweets gelezen over dit onderwerp als input van derden).
En ik heb nog altijd niet helemaal scherp wat jij vindt van wat hij schrijft. Jij bent het met mij oneens dat er meningen doorsijpelen?
Twitter ontploft door een heleboel verbale diarree zonder nog maar enig besef te hebben wat er eigenlijk gezegd word. Knap dat jij wel de recensie gelezen hebt, ik neem mijn klaver opmerking terug, excuus.
Verder mag jij vinden van het stuk wat jij wilt en vind ik dat er niet veel verkeerds instaat. En het vooral objectieve verhalen. Het zou knap zijn een Hollebecq boek te recensseren waar links niet over valt.
Mijn mening is toch ook dat als je als man en vrouw (of andere verdeling) er ook voor de kinderen gezorgd moet worden en dit niet enkel bij een opvang neer te leggen. Mij lijkt dit op termijn ook schadelijk voor kinderen om maar niet te zwijgen over de vele scheidingen en ego?stische trekken van ouders tegenwoordig.
Het gaat over doorgeslagen individualisme en de schrijver (en Baudet) stellen dat aan de kaak. Als ik het over de vrouw lees staat er dat zij in de huidige maatschappij voor hun carri?re moeten gaan. Maar als de eierstokken gaan rammelen komen zij voor een keuze te staan, wel of geen kinderen en zo ja hoe dit dan past met de carri?re. Voor de man is dit en zal ook altijd makkelijker blijven omdat die er geen jaar uit zijn.
Mijn mening is toch ook dat als je als man en vrouw (of andere verdeling) er ook voor de kinderen gezorgd moet worden en dit niet enkel bij een opvang neer te leggen. Mij lijkt dit op termijn ook schadelijk voor kinderen om maar niet te zwijgen over de vele scheidingen en ego?stische trekken van ouders tegenwoordig.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat het gezond is om je kinderen 5 volle dagen naar de opvang te sturen inderdaad. Maar we moeten vooral liberaal zijn.
Het komt er gewoon op neer dat er voor ??n gezin goed, niet spectaculair, maar goed geleefd moet kunnen worden van ??n salaris.
Hoe gezinnen dat indelen, of 50/50 of ??n ouder de volle 100% moet je an mensen zelf overlaten.
Maar dit betekend best wel wat eigenlijk, maar is niet onmogelijk.
Wel pijnlijk