Binnenlandse politiek

Eef de Kip

Well-known member
Dat zou best kunnen, maar ik denk dat zijn opmerking dat er geen info op het ministerie was over 'overige' hem de das heeft omgedaan.

Dat denk ik ook hoewel hij het waarschijnlijk oprecht meende.
Wat mij nou zo intrigeert is waarom die ambtenaren hebben besloten om die misdrijven onder de noemer "overige" te hangen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat denk ik ook hoewel hij het waarschijnlijk oprecht meende.
Wat mij nou zo intrigeert is waarom die ambtenaren hebben besloten om die misdrijven onder de noemer "overige" te hangen.

Omdat het linkse asielknuffelaars zijn, of omdat ze zogenaamd denken een bewindspersoon te helpen door dergelijke informatie onder de pet te houden omdat het zogenaamd anders toch niet naar buiten komt.
 

JMD

Well-known member
Coalitie door 'wheelen en dealen' toch op 32 zetels gekomen in de 1e kamer.

FVD en VVD beide 12 zetels.

Ze hebben dus FVD, GL (8) of PvdA (6) nodig voor een meerderheid. Hebben een mooie uitgangspositie, om te kunnen kiezen met wie ze aan de meerderheid gaan komen.
 

JMD

Well-known member
Of een deal om de SGP in Gedeputeerde Staten in Zuid-Holland te krijgen?

Zou kunnen, maar een stem van FVD naar SGP vind ik een onlogische...
En overigens ging de stemming van vandaag niet over de staten in de provincie, maar over de 1e kamer. De verdeling in de provincies verandert niet nav vandaag.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Als het voor de EK mogelijk uitmaakt en FvD toch al niet meer de stem nodig heeft, dan snap ik het wel gezien de uitspraken van Thierry van de afgelopen weken.
 

JMD

Well-known member
Als het voor de EK mogelijk uitmaakt en FvD toch al niet meer de stem nodig heeft, dan snap ik het wel gezien de uitspraken van Thierry van de afgelopen weken.

Ja oke, dat 'dealen' snap ik, maar ik vind dan een stem van FVD naar specifiek de SGP onlogisch...
 
Bovenaan