Harbers is natuurlijk geflikt door de ambtenaren op het Ministerie van Hoofdpijn.
Zijn aftreden, hoe hij daarmee omgaat, vind ik waardig.
Hij blijft rustig, doet niet belerend, blijft beleefd.
Daarom, ik denk dat hij een zuiver geweten heeft en niet fout zit.
Harbers is natuurlijk geflikt door de ambtenaren op het Ministerie van Hoofdpijn.
Dat zou best kunnen, maar ik denk dat zijn opmerking dat er geen info op het ministerie was over 'overige' hem de das heeft omgedaan.
Dat denk ik ook hoewel hij het waarschijnlijk oprecht meende.
Wat mij nou zo intrigeert is waarom die ambtenaren hebben besloten om die misdrijven onder de noemer "overige" te hangen.
En zulke mensen blijven keurig op hun positie zitten ?
Omdat het linkse asielknuffelaars zijn, of omdat ze zogenaamd denken een bewindspersoon te helpen door dergelijke informatie onder de pet te houden omdat het zogenaamd anders toch niet naar buiten komt.
In Zuid Holland FVD -1 en SGP +1. Stemfout??? Want dit is een aparte 'overstap'.
Of een deal om de SGP in Gedeputeerde Staten in Zuid-Holland te krijgen?
Als het voor de EK mogelijk uitmaakt en FvD toch al niet meer de stem nodig heeft, dan snap ik het wel gezien de uitspraken van Thierry van de afgelopen weken.
Zou kunnen, maar een stem van FVD naar SGP vind ik een onlogische...
.
Ik vind hem ook niet zo heel vreemdVrouwonvriendelijk, super conservatief, kritisch richting Europa. Staan minder ver van elkaar dan dat je misschien zou verwachten.