Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
De politiek heeft zich toch bemoeid in het minder minder proces van Wilders, baanbrekend nieuws en op de NOS 101 staat dat Lingo terug op televisie komt :heinz:
 

gevegt

Well-known member
Forum voor Democratie en de Partij
voor de Vrijheid komen waarschijnlijk
samen in het college van de provincie
Limburg.De formateur heeft alle zeven
gedeputeerden vandaag gepresenteerd.

In de provincie is sprake van een
extraparlementair college,waarbij er
geen coalitie is gevormd en bestuurders
niet namens een partij in het college
zitten.In plaats daarvan komt er een
programma dat door het college wordt
opgesteld.In de Provinciale Staten moet
bij elk plan vervolgens gezocht worden
naar een meerderheid.

Ook het CDA en de VVD doen mee aan het
extraparlementair college in Limburg.

Welkom in Duitsland!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens aanstaand FVD senator Beukering hebben de 6 miljoen vermoorde joden in de tweede wereldoorlog zich toch wel een beetje als makke schapen de gaskamer in laten jagen.

Ok man.
 

erka

Well-known member
Waarom gooien lui van nieuwe politieke partijen toch altijd zo hun eigen glazen in op onderwerpen waarvan je gewoon weet dat je beter niks kan zeggen.
 

zwammy

Well-known member
Als makke lammetjes/ zoals in zonder verzet. Maar vooral niet heel het verhaal lezen waar hij het duidelijk uitlegt.

Toevallig dat dit artikel net uitkomt nadat blijkt dat de VVD zich met de vervolging van een politicus heeft bemoeid. Maar we doen lekker mee:

FvD vieze vuile gore racistische nazipartij!!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als makke lammetjes/ zoals in zonder verzet. Maar vooral niet heel het verhaal lezen waar hij het duidelijk uitlegt.

Toevallig dat dit artikel net uitkomt nadat blijkt dat de VVD zich met de vervolging van een politicus heeft bemoeid. Maar we doen lekker mee:

FvD vieze vuile gore racistische nazipartij!!

Ik heb het interview gelezen. Het is gewoon weer een lompe uitspraak. Een totaal onnodige uitspraak.

Die tweede zin slaat nergens op. Het is geen 'toevallig artikel', die man heeft zelf een kennismakingsinterview gegeven en kiest er zelf voor hoe hij zich uitspreekt. Als hij het niet gezegd had, had de Telegraaf (en vervolgens de andere media) het nooit gepubliceerd.
 

zwammy

Well-known member
Uiteraard, stelt dezelfde vraag als Hanah Arendt stelde in 1963, maar nu is het schokkend? Prima :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Als makke lammetjes/ zoals in zonder verzet. Maar vooral niet heel het verhaal lezen waar hij het duidelijk uitlegt.

Toevallig dat dit artikel net uitkomt nadat blijkt dat de VVD zich met de vervolging van een politicus heeft bemoeid. Maar we doen lekker mee:

FvD vieze vuile gore racistische nazipartij!!

Wat vind je van de toon?
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uiteraard, stelt dezelfde vraag als Hanah Arendt stelde in 1963, maar nu is het schokkend? Prima :duim:

Wat had jij gezegd als Tunahan Kuzu in een interview het volgende had gezegd:

"Ik ben altijd ge?ntrigeerd geweest hoe dat toch kan. Dat de Joden – zo’n dapper strijdbaar volk – als makke lammetjes gewoon door de gaskamers werden gejaagd."
 

zwammy

Well-known member
Wat vind je van de toon?

Prima om er in deze tijd ophef over te maken.

Wat had jij gezegd als Tunahan Kuzu in een interview het volgende had gezegd:

"Ik ben altijd ge?ntrigeerd geweest hoe dat toch kan. Dat de Joden – zo’n dapper strijdbaar volk – als makke lammetjes gewoon door de gaskamers werden gejaagd."

Boeit mij niet, zijn gewoon vraagstellingen. Hou op met het victim blamen en gezever over hoe iets gezegd word. Wees een man en accepteer als iemand het anders verwoord. En ik ken heel die vent niet en het boeit me ook helemaal niets maar hou toch onderhand op met steeds een zin te zoeken om iemand op te pakken. (Ik heb het uiteraard niet over jou maar over de media)
 

erka

Well-known member
Boeit mij niet, zijn gewoon vraagstellingen. Hou op met het victim blamen en gezever over hoe iets gezegd word. Wees een man en accepteer als iemand het anders verwoord. En ik ken heel die vent niet en het boeit me ook helemaal niets maar hou toch onderhand op met steeds een zin te zoeken om iemand op te pakken. (Ik heb het uiteraard niet over jou maar over de media)

Wel zwak. Je roeptoetert eerst wat en als er dan kritiek komt dan interesseert je het niet. Net als laatst al met alles boven de grote rivieren. Zeg dan niks he.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat had jij gezegd als Tunahan Kuzu in een interview het volgende had gezegd:

"Ik ben altijd ge?ntrigeerd geweest hoe dat toch kan. Dat de Joden ? zo?n dapper strijdbaar volk ? als makke lammetjes gewoon door de gaskamers werden gejaagd."

Dan zou ik dat eigenlijk vrij positief vinden dat Kuzu het heeft over een dapper strijdbaar volk.
 
Bovenaan