Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Die stem van FVD naar SGP leverde de SGP dus een restzetel op ipv GL. Kijk, dan snap ik hem al meer... :)
 

De Wolf

Well-known member
Poging tot Baljeu uit de eerste kamer te houden. Staat geloof ik op plek 15 maar zullen vast ook een paar naar Brussel gaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Leuke partij dat Groenlinks. Je wordt gedwongen op te stappen en geeft daarbij je tweede kamerzetel terug aan de partij en vervolgens wordt je in de media door je oud fractieleden door het slijk gehaald. Ook fijn dat je naar de vertrouwenspersoon van de fractie stapt en dat die dan meteen alles aan de fractievoorzitter verteld.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Klaver laat wederom zien dat hij niet kan managen. Wat een debacle en vreselijk onbeschofte manier van omgaan met (oud)medewerkers.
 

Pascallovic

Well-known member
Goed ingefluisterd door zijn spindoctors ja...
Nou ja, gezien het interview wat ik geluisterd heb, had ie niet goed geoefend. Hij kwam niet heel soepel uit zijn woorden. Blijf dit soort foute inschattingen toch altijd bijzonder vinden, zeker wetende dat politieke partijen alles regisseren tegenwoordig. Dan stuur je in deze situatie toch niet zo'n mail uit?
 

JMD

Well-known member

Batigoal

Well-known member
Ik vond dat interview met Klaver wel mooi:

"Hij ging professioneel om met de beslissing. Maar waarom heeft u daarna nog een brief over hem verstuurd?"

"Ja, nou.. ehm.. ja, dat was misschien niet zo handig."
 
Bovenaan