Geert en Mark gaan prive prima met elkaar om en Caroline danst met PVDD leden. Maar zal wel lavendelezel zijn.Ik begrijp van bekende en minder bekende Nederlanders dat het schandalig is hoe politici van verschillende partijen met elkaar omgaan. Ik begrijp dat ze elkaar eigenlijk op de bek horen te slaan. Bijzonder.
Verstand komt niet met het zijn van het BN'erIk begrijp van bekende en minder bekende Nederlanders dat het schandalig is hoe politici van verschillende partijen met elkaar omgaan. Ik begrijp dat ze elkaar eigenlijk op de bek horen te slaan. Bijzonder.
Hip hoor, krijgen we straks wellicht een Turkse vrouw als premier. Nederland is dan helemaal 2023!
Of zich voortaan identificeren als non-binair.Voor het goede zou ze toch uit de kast moeten komen.
Sophie Hermans heeft overigens aangegeven niet beschikbaar te zijn voor het partijleiderschap.
Of gewoon Jetten, die past wat dat betreft wel in het rijtje Balkenende en Rutte.Hip hoor, krijgen we straks wellicht een Turkse vrouw als premier. Nederland is dan helemaal 2023!
@stc for president!Of gewoon Jetten, die past wat dat betreft wel in het rijtje Balkenende en Rutte.
Marcel heeft toch heel goed zijn best gedaan,Sophie Hermans heeft overigens aangegeven niet beschikbaar te zijn voor het partijleiderschap.
Vivianne Heijnen!Ik ben benieuwd wie het CDA bij de verkiezingen gaat leiden. De tijden van de jaren 80 qua zetels gaan niet meer terugkomen bij het CDA.