Binnenlandse politiek

De Wolf

Well-known member
Ik begrijp van bekende en minder bekende Nederlanders dat het schandalig is hoe politici van verschillende partijen met elkaar omgaan. Ik begrijp dat ze elkaar eigenlijk op de bek horen te slaan. Bijzonder.
Geert en Mark gaan prive prima met elkaar om en Caroline danst met PVDD leden. Maar zal wel lavendelezel zijn.
 

Jef400

Well-known member
Ik begrijp van bekende en minder bekende Nederlanders dat het schandalig is hoe politici van verschillende partijen met elkaar omgaan. Ik begrijp dat ze elkaar eigenlijk op de bek horen te slaan. Bijzonder.
Verstand komt niet met het zijn van het BN'er
 

JFK

Well-known member
Sophie Hermans heeft overigens aangegeven niet beschikbaar te zijn voor het partijleiderschap.
 

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd wie het CDA bij de verkiezingen gaat leiden. De tijden van de jaren 80 qua zetels gaan niet meer terugkomen bij het CDA.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Yesilguz gaat inderdaad de lijsttrekker worden. Ik vind het allemaal maar hoogst opmerkelijk. De vrouw die zelf in de jaren '80 als vluchtende nareiziger ons land binnenkwam, was al minister van justitie in het kabinet dat gevallen is omdat haar partij nareizen wil inperken. En nu gaat ze waarschijnlijk ook nog het gezicht zijn van een campagne dat veelal daarover zal gaan.
 

zwammy

Well-known member
Ach, de man die in Denemarken het gezicht is van de strengste immigratie regels van Europa is ook een vluchteling. Moeten we dan maar een Arier aanstellen om te laten zien hoe veruit het merendeel van het land vind dat het teveel gaat worden?
 
Bovenaan