Komende week elke dag bij de NPO.Is er al een dag van nationale rouw afgekondigd?
Ze kon dat idd mooi als excuus gebruiken. En dat zal ongetwijfeld de komende week continu herhaald worden op de NPO.Jammer. De rechtse wappies hebben gewonnen.
Ik vind het anders een prima excuus, tenzij je niet gelooft dat die bedreigingen echt waren.Ze kon dat idd mooi als excuus gebruiken.
Ik geloof zeker dat die bedreigingen echt zijn/waren, er lopen genoeg gekken rond. Alleen doet ze nu voorkomen alsof zij de enige is die bedreigd wordt. Het is helaas zo dat alle politici van links tot rechts bedreigd worden. Wilders woont al 15 jaar in een safe house, Vd Plas is ook al meerdere malen bedreigd, maar ja, die zijn van de 'verkeerde' partij dus lijkt dat niet erg. Verder heeft ook bv Kuijken, Klaver en Ouwehand aangegeven bedreigd te worden, ook zij gaan door.Ik vind het anders een prima excuus, tenzij je niet gelooft dat die bedreigingen echt waren.
Waaruit blijkt dat ze doet voorkomen alsof zij de enige is die bedreigd wordt?Ik geloof zeker dat die bedreigingen echt zijn/waren, er lopen genoeg gekken rond. Alleen doet ze nu voorkomen alsof zij de enige is die bedreigd wordt. Het is helaas zo dat alle politici van links tot rechts bedreigd worden. Wilders woont al 15 jaar in een safe house, Vd Plas is ook al meerdere malen bedreigd, maar ja, die zijn van de 'verkeerde' partij dus lijkt dat niet erg. Verder heeft ook bv Kuijken, Klaver en Ouwehand aangegeven bedreigd te worden, ook zij gaan door.
Ze heeft vooral helemaal geen zin om premier te worden, dat merk je aan alles. Ik denk dat als ze heel eerlijk is, dat deze snelle groei van haar partij niet haar bedoeling was.Van der Plas die denkt dat het een goed idee is om als premier van Nederland in Nederland te blijven. Als je naar een platform gaat waar premiers samenkomen met een minister van buitenlandse zaken, dan word je als Nederland zijnde nog minder serieus genomen. Er zijn ook landen die cultuur gezien dat als belediging zullen ervaren of dan ook maar een minder belangrijk persoon naar voren schuiven.
De posts van de Wolf over vluchtelingen waren al niet hoogstaand maar deze is ook best wel onnozel.Ik geloof zeker dat die bedreigingen echt zijn/waren, er lopen genoeg gekken rond. Alleen doet ze nu voorkomen alsof zij de enige is die bedreigd wordt. Het is helaas zo dat alle politici van links tot rechts bedreigd worden. Wilders woont al 15 jaar in een safe house, Vd Plas is ook al meerdere malen bedreigd, maar ja, die zijn van de 'verkeerde' partij dus lijkt dat niet erg. Verder heeft ook bv Kuijken, Klaver en Ouwehand aangegeven bedreigd te worden, ook zij gaan door.
Ze heeft vooral helemaal geen zin om premier te worden, dat merk je aan alles. Ik denk dat als ze heel eerlijk is, dat deze snelle groei van haar partij niet haar bedoeling was.
Breaking news: Liane den Haan stopt ook!
De posts van de Wolf over vluchtelingen waren al niet hoogstaand maar deze is ook best wel onnozel.
En nee, ook ik ben geen fan van Kaag, maar ik baal wel van de atmosfeer waarin die mensen hun werk moeten doen. Of dat nou Wilders, Ouwehand of Kaag is.
De prijs voor de mooiste BBB-gedeputeerde gaat naar:
Waar doet ze overkomen dat zij de enige is die bedreigd wordt?Ik geloof zeker dat die bedreigingen echt zijn/waren, er lopen genoeg gekken rond. Alleen doet ze nu voorkomen alsof zij de enige is die bedreigd wordt. Het is helaas zo dat alle politici van links tot rechts bedreigd worden. Wilders woont al 15 jaar in een safe house, Vd Plas is ook al meerdere malen bedreigd, maar ja, die zijn van de 'verkeerde' partij dus lijkt dat niet erg. Verder heeft ook bv Kuijken, Klaver en Ouwehand aangegeven bedreigd te worden, ook zij gaan door.