JMD
Well-known member
Ik ook. En die had ik niet verwacht...Dat vind ik oprecht jammer.
Ik ook. En die had ik niet verwacht...Dat vind ik oprecht jammer.
Dan moet ze als kamerlid verder. Ik denk dat daar buiten Rob Jetten geen enkele minister op zit te wachten.Ik ook. En die had ik niet verwacht...
Dan gaat ze er dus vanuit dat de CU niet meer in een kabinet komt.Dan moet ze als kamerlid verder.
CU en D'66 zullen zeker niet met de VVD gaan regeren maar zonder de VVD zou ik ze zeker niet uitsluiten als deelnemer.
Echt bizar dit.Nog ff over Wiersma
Wiersma had hoogoplopend conflict met de Onderwijsinspectie: oud-minister eiste lagere beoordeling van scholen
Onderwijs: Voormalig minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs Dennis Wiersma zette de Onderwijsinspectie onder druk om scholen een lagere beoordeling te geven. Die weigerde dat.www.nrc.nl
Wat een idioot. Volslagen van lotje getikt.Nog ff over Wiersma
Wiersma had hoogoplopend conflict met de Onderwijsinspectie: oud-minister eiste lagere beoordeling van scholen
Onderwijs: Voormalig minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs Dennis Wiersma zette de Onderwijsinspectie onder druk om scholen een lagere beoordeling te geven. Die weigerde dat.www.nrc.nl
Wat is het toch met die splinterpartijtjes aan de randen van het politieke bestel (want ter rechterzijde kunnen ze er ook wat van) dat als ze ook maar even ruzie hebben er direct al afsplitsingen zijn...Bij1 verdwijnt uit Amsterdam, de twee raadsleden splitsen zich per direct af: ‘toxische, structureel onveilige sfeer’
Lokale politiek: Twee raadsleden van Bij1 in Amsterdam splitsen zich per direct af. Met hun vertrek verdwijnt Bij1 in de hoofdstad uit de raad.www.nrc.nl
Verwacht je toch niet dit.
Niet, daarom gaan ze de politiek in 😅Wat is het toch met die splinterpartijtjes aan de randen van het politieke bestel (want ter rechterzijde kunnen ze er ook wat van) dat als ze ook maar even ruzie hebben er direct al afsplitsingen zijn...
De sfeer 'toxisch' noemen, tsja, dat gebeurt bij dat soort mensen al als 1 iemand een verkeerde opmerking maakt. Je kan ook een beetje eelt kweken daartegen ipv direct in de vlekken te schieten van 1 verkeerde opmerking. Hoe functioneren dat soort mensen in de maatschappij vraag ik me altijd af...
Ze zijn nu heel mooi weer aan het spelen (rond de 90% stemde voor), maar dat zijn alleen de leden die gestemd hebben, die zijn samen goed voor nog niet eens 1 zetel. Je zal echt meer mensen moeten overtuigen en ze gaan me er iets te makkelijk vanuit dat iedereen die op GL of de PvdA stemt ook wel op de combinatie gaat stemmen. Daar gingen ze bij de PS-verkiezingen al de mist mee in, toen ze samen bv minder haalden dan 4 jaar terug bij de PS.Ben benieuwd of deze combinatie nu echt een meerwaarde heeft.
PvdA is een partij waar ik op zou stemmen maar GroenLinks absoluut niet.