Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet op het juiste moment de wind in de zeilen hebben. Valt pas iets zinnigs over te zeggen ergens eind oktober/begin november. Wie gaat de kar trekken, wie is de competitie en wat zijn de thema’s. Laten ze zich weer uit elkaar spelen.
 

Joost

Well-known member
Ik verwacht wel dat, mochten ze het in de peilingen goed doen, ze wat strategische stemmen zullen gaan krijgen van andere (midden)-linkse partijen.
Ze zullen ook echt een stemmenmagneet moeten hebben als lijsttrekker. Dan kom je al gauw bij Timmermans uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vraag mij of die types juist ook niet mensen afschrikt. Cohen was ook al zo’n stemmenkanon. Je vergroot wel de kans dat je een thema naar je toe kan trekken.
 

JMD

Well-known member
Vraag mij of die types juist ook niet mensen afschrikt. Cohen was ook al zo’n stemmenkanon. Je vergroot wel de kans dat je een thema naar je toe kan trekken.
Timmermans schrikt denk ik nog meer af

Verder deed Cohen het niet slecht, werd 2e op 1 zetel van het CDA.
 

De Wolf

Well-known member
Timmermans heeft een mooie functie binnen Europa. Aboutaleb zou kunnen maar dan moet hij stoppen als burgemeester.
 

JMD

Well-known member
Sylvana Simons ook.
Je kan tegenwoordig bijna beter vragen wie er wel blijft, dan ben je sneller klaar...

Vind het overigens wel opvallend. Met het vertrek van Rutte is er echt 'ruimte' gekomen, want de VVD kan hun stemmenkanon niet meer inzetten, dat gaat ze echt schelen. Dus als er ooit ruimte is voor een andere wind dan is het nu. Het lijkt wel of ze allemaal niet durven of dat ze misschien toch meer van de 'oude politiek' waren dan ze dachten.
 

zwammy

Well-known member
Simons zal wel in het wachtgeld circuit binnenstromen.

Azarkan was een prima kerel, jammer van zijn partij.
 
Bovenaan