Ze zullen ook echt een stemmenmagneet moeten hebben als lijsttrekker. Dan kom je al gauw bij Timmermans uit.Ik verwacht wel dat, mochten ze het in de peilingen goed doen, ze wat strategische stemmen zullen gaan krijgen van andere (midden)-linkse partijen.
Ik zou eerder Aboutaleb verwachten.Ze zullen ook echt een stemmenmagneet moeten hebben als lijsttrekker. Dan kom je al gauw bij Timmermans uit.
Timmermans schrikt denk ik nog meer afVraag mij of die types juist ook niet mensen afschrikt. Cohen was ook al zo’n stemmenkanon. Je vergroot wel de kans dat je een thema naar je toe kan trekken.
Kijk dit zijn de inhoudelijke toevoegingen!Timmermans heeft een mooie functie binnen Europa. Aboutaleb zou kunnen maar dan moet hij stoppen als burgemeester.
Zo had ik het nog niet bekeken.Kijk dit zijn de inhoudelijke toevoegingen!
Die wil dus MP worden.Jesse Klaver wordt de komende verkiezingen geen lijsttrekker van de Partij van de Groene Arbeid.
Wel jammer, vond hem wel een aardige politicus. Beetje jammer alleen van de partij.Farid Azarkan nokt er ook mee.
Jep. Ik had hetzelfde bij hem.Wel jammer, vond hem wel een aardige politicus. Beetje jammer alleen van de partij.
Je kan tegenwoordig bijna beter vragen wie er wel blijft, dan ben je sneller klaar...Sylvana Simons ook.
Sylvana Simons ook.
Farid Azarkan nokt er ook mee.
Je bent toch DENK?Simons zal wel in het wachtgeld circuit binnenstromen.
Azarkan was een prima kerel, jammer van zijn partij.
Dit soort reacties lees ik net iets te veel.Simons zal wel in het wachtgeld circuit binnenstromen.
Azarkan was een prima kerel, jammer van zijn partij.
Ruzie binnen de partij, zij kreeg de zwarte Piet toebedeeld.Sylvana Simons ook.