Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Zozo, de coalitiefracties durven nu wel ineens kritisch te zijn op het kabinet. Hypocrieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het meest opvallende aan het debat van vandaag vond ik nog wel de openbaring dat Mark Rutte en Geert Wilders privé goede vrienden zijn. Dat wist ik niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goede collega’s toch? Dat was mij wel bekend. Was wel duidelijk rondom die gedoogconstructie. Konden prima een biertje met elkaar drinken, maar een politieke samenwerking zat er niet meer in.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goede collega’s toch? Dat was mij wel bekend. Was wel duidelijk rondom die gedoogconstructie. Konden prima een biertje met elkaar drinken, maar een politieke samenwerking zat er niet meer in.
Rutte nam letterlijk het woord 'vriend' in de mond op een oprechte manier.
 

gevegt

Well-known member
Nu iedereen een beetje bekoeld is kunnen we toch wel vaststellen dat Rutte een oliemannetje is geweest.
 

De Wolf

Well-known member
Iemand hier die die reacties ook nog leest? Dan heb je echt geen leven.
Voor de rest ben ik een keer met Kaag eens. Houdbaarheid van Rutte is al lang over datum.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie niet? Klaver kan niet nogmaals de grote Jessias show spelen, Kaag haar nieuwe leiderschap is idd geweest en Marijnissen is nooit wat geweest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp van bekende en minder bekende Nederlanders dat het schandalig is hoe politici van verschillende partijen met elkaar omgaan. Ik begrijp dat ze elkaar eigenlijk op de bek horen te slaan. Bijzonder.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp van bekende en minder bekende Nederlanders dat het schandalig is hoe politici van verschillende partijen met elkaar omgaan. Ik begrijp dat ze elkaar eigenlijk op de bek horen te slaan. Bijzonder.
Ja...ik eh....hou van je.
 
Bovenaan