Net als al die andere stemmers in het gehele politieke spectrum.Net als al die VVD stemmers.
Allemaal politiek spel. Tijdens functie elders debat lieten ze Rutte nog zitten vanwege corona. Nu weten ze dat er verkiezingen aankomen. Ik denk dat vooral D66 veel kan winnen.Rutte verwijten niet in het landsbelang te denken en zelf je politieke punt op deze manier te willen maken. Zou niet onlogisch zijn als de VVD dan geheel opstapt. Mag je nog even wat portefeuilles verdelen. Sowieso wat hypocriet om nu te zeuren terwijl je kortgeleden zelf nog met een motie van wantrouwen bent gekomen.
Een PSV'er aan het roer van het land. De ondergang van Nederland!Dijkhoff kom er maar in, de enige die de VVD kan redden.
Dijkhoff kom er maar in, de enige die de VVD kan redden.
Rutte doet niet mee aan nieuwe verkiezingen. Hij blijft (voorlopig) nog wel premier.Ah, wel het laatste afslankje van Rutte. Niet de reden van wantrouwen verwachten, maar gewoon vooraf aangeven te stappen.
Komt een nieuw tijdperk dus. Ben wel benieuwd waar zowel VVD als CDA mee komen als 'het nieuwe gezicht' van hun partijen.
Motie van wantrouwen gaat het niet meer halen, na deze aankondiging van Mark Rutte. Klaver en Kuiken trekken hun keutel in.
Wat een rare zinnen maak ik hier van. Staan denk ik wat instellingen niet helemaal lekker.Ah, wel het laatste afslankje van Rutte. Niet de reden van wantrouwen verwachten, maar gewoon vooraf aangeven te stappen.
Komt een nieuw tijdperk dus. Ben benieuwd waar zowel VVD als CDA mee komen als 'het nieuwe gezicht' van hun partijen.
Huh, opnieuw.Wat een zeldzame zinnen maak ik hier van. Staan denkt dat ik wat instellingen niet helemaal lekker vind.
Toch iets minder drinken op de maandagochtend scout!Huh, opnieuw.
Dat hoeft nog niet. Zolang er geen nieuw kabinet is zit je er nog aan vast.Die hadden niets meer te winnen. De vraag is of ze niet nu al hebben verloren.
Ik heb niet zo veel met Rutte, maar ik zie op dit moment niemand die de rol van premier op zich/haar kan nemen.
Het wordt natuurlijk wel eens tijd voor een niet witte transgender als premier.