Binnenlandse politiek

JMD

Well-known member
Heerlijk, dit krijgen we dus het komend half jaar

Je ziet dat alle partijen druk aan het zetten zijn op Rutte om op te stappen... Ik denk dat Rutte gewoon doorgaat, de verkiezingen wint en dan staan alle partijen in de rij om weer met hem een regering in te gaan.
 

JMD

Well-known member
Je staat op 9 zetels of weet ik hoe veel wat, op basis van wat denk je wat te vertellen hebt dan?
Nou ja, er moet uiteindelijk wel een coalitie gemaakt worden, en aangezien er geen partij boven de 25 zetels gaat komen verwacht ik heb je dan ook partijen van <10 zetels nodig
 

Miramar

Well-known member
Jan modaal (tweeverdieners vooral) stemmen gewoon weer veilig voor hun eigen hachje (luxe leventje). En de uitkering/toeslagen/subsidie gerechtenden ook. Dus Rutte 5 is allang beklonken. De tussengroep die nét aan rond kan komen en moeten ploeteren iedere maand om de eindjes aan elkaar te knopen zullen switchen. Maar waar naartoe?
 

Eef de Kip

Well-known member
Jan modaal (tweeverdieners vooral) stemmen gewoon weer veilig voor hun eigen hachje (luxe leventje). En de uitkering/toeslagen/subsidie gerechtenden ook. Dus Rutte 5 is allang beklonken. De tussengroep die nét aan rond kan komen en moeten ploeteren iedere maand om de eindjes aan elkaar te knopen zullen switchen. Maar waar naartoe?
Ik had de indruk dat iedereen voor zijn eigen hachje stemt.
 

erka

Well-known member
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan