Was wel een boeiende discussie.Bij Op1 vliegen De Jonge, Yezilgoz en Van Ooijen elkaar in de haren.
Je ziet dat alle partijen druk aan het zetten zijn op Rutte om op te stappen... Ik denk dat Rutte gewoon doorgaat, de verkiezingen wint en dan staan alle partijen in de rij om weer met hem een regering in te gaan.Heerlijk, dit krijgen we dus het komend half jaar
PvdA-leider Kuiken wil dit keer niet met 'onbetrouwbare' Rutte in kabinet | Politiek | NU.nl
PvdA-leider Attje Kuiken wil niet met Mark Rutte regeren. Ze noemt de demissionair premier "onbetrouwbaar" en "uitgeregeerd". Kuiken hield in het midden of een toekomstige samenwerking met de VVD ook uitgesloten is.www.nu.nl
Nou ja, er moet uiteindelijk wel een coalitie gemaakt worden, en aangezien er geen partij boven de 25 zetels gaat komen verwacht ik heb je dan ook partijen van <10 zetels nodigJe staat op 9 zetels of weet ik hoe veel wat, op basis van wat denk je wat te vertellen hebt dan?
Ik had de indruk dat iedereen voor zijn eigen hachje stemt.Jan modaal (tweeverdieners vooral) stemmen gewoon weer veilig voor hun eigen hachje (luxe leventje). En de uitkering/toeslagen/subsidie gerechtenden ook. Dus Rutte 5 is allang beklonken. De tussengroep die nét aan rond kan komen en moeten ploeteren iedere maand om de eindjes aan elkaar te knopen zullen switchen. Maar waar naartoe?
Heerlijk, dit krijgen we dus het komend half jaar
PvdA-leider Kuiken wil dit keer niet met 'onbetrouwbare' Rutte in kabinet | Politiek | NU.nl
PvdA-leider Attje Kuiken wil niet met Mark Rutte regeren. Ze noemt de demissionair premier "onbetrouwbaar" en "uitgeregeerd". Kuiken hield in het midden of een toekomstige samenwerking met de VVD ook uitgesloten is.www.nu.nl
PVDA en GL willen samen. Dan zit je op 20 tot 25 zetels.Je staat op 9 zetels of weet ik hoe veel wat, op basis van wat denk je wat te vertellen hebt dan?
Mwah, ik denk dat het gros van de mensen die FvD of PVV stemt voor hun eigen hachje beter SP zou kunnen stemmen.Ik had de indruk dat iedereen voor zijn eigen hachje stemt.
Net als al die VVD stemmers.Dat mag jij denken maar die mensen denken oprecht voor hun eigen hachje te stemmen.
Het kan net het verschil betekenen tussen wel of niet aangenomen worden van die motieWel fijn dat Van der Plas erachter staat. Is toch weer een zetel.