Eef de Kip
Well-known member
Het is te hopen dat Buma de kar gaat trekkenIk zie nu al tegenop tegen die verkiezingscampagnes.
Het is te hopen dat Buma de kar gaat trekkenIk zie nu al tegenop tegen die verkiezingscampagnes.
Ik heb alle vertrouwen in Wopke.Het is te hopen dat Buma de kar gaat trekken
Maar eerst eens even lekker een paar maanden een demissionair kabinet zonder bevoegdheden zodat er helemaal niets gaat gebeuren of wordt besloten. #zinin!Pff, nou dan gaan we weer van voor af aan beginnen.
Over 2 haar weer een nieuw kabinet, kunnen we weer lekker doormodderen
Ik geef gewoon Den Uyl de schuld.Maar eerst eens even lekker een paar maanden een demissionair kabinet zonder bevoegdheden zodat er helemaal niets gaat gebeuren of wordt besloten. #zinin!
Ik heb alle vertrouwen in Wopke.
Oh ja, dat was ik al weer vergeten dat meneertje toen aan het schaatsen was.Voorlopig ligt er geen ijs, dus geen wak waarin hij kan schaatsen.
Oh ja, dat was ik al weer vergeten dat meneertje toen aan het schaatsen was.
Dennie is een held!We zullen heel vaak die Van der Plas gaan zien en horen.
Ik luister nog liever naar de liedjes van Dennie Christiaan.
Jij hebt geen smaak.Dennie is een held!
Vriend!Eens!
Plop!
Wat stel je voor?Het gekloot in de Nederlandse politiek moet een keer afgelopen zijn. Nederland is op het moment rijp voor de sloop. Naar de toekomst heeft Nederland visie nodig en een stabiele regering.
Heb je 80 uur de tijd?Wat stel je voor?
Voor jouw wel.Heb je 80 uur de tijd?
Eigen belang en ego's van politiek Nederland gaat boven het landsbelang. Nederland vaart helaas af van de waardes waar het in het verleden voor stond.Voor jouw wel.
Maar dat is logisch.