De enige echte oplossing is snijden in het aantal bejaarden.
Het zijn nog steeds allemaal slachtoffers en het blijven de komende honderd jaar slachtoffers. Helaas zijn ze alleen productief in het maken van nieuwe slachtoffers.
Het was een SP'er.Toch gewoon een van de tradities rondom Prinsjesdag?
Het zou niet de eerste keer zijn dat Jan Nagel een belofte breekt.Opportunist pur sang en misschien ook wel de uitvinder van het populisme in Nederland, Jan Nagel zegt dat hij de politiek verlaat.
Ik ben blij!
Het zou niet de eerste keer zijn dat Jan Nagel een belofte breekt.
Je weet dat Ollongren alleen Europees gezien nog enigszins een VVD-er is?
Dit werd eind maart ook al op Geen Stijl gemeld...
Mij verbaast niks meer bij Ollongren, ik heb bij haar soms het idee dat die heel Nederland wil kunnen aftappen zonder reden, haar favoriete boek moet wel George Orwell's 1984 zijn.
Ollongren is van D66, de partij die ooit voor meer inspraak van de burger was.
In Nederland zit ze toch echt namens D66 in de regering, dus wordt ze daar op 'afgerekend'.https://nl.wikipedia.org/wiki/Alliantie_van_Liberalen_en_Democraten_voor_Europa
Verschilt. Bij de vorige TK-verkiezing heb ik Christen Unie gestemd, maar heb landelijk ook wel VVD, D66 en CDA gestemd.Welke politieke voorkeur heb jij trouwens aan?
In Nederland zit ze toch echt namens D66 in de regering.
alleen Europees gezien nog enigszins een VVD-er is?
Verschilt. Bij de vorige TK-verkiezing heb ik Christen Unie gestemd, maar heb landelijk ook wel VVD, D66 en CDA gestemd.
I know, D66. Maar dan snap ik je opmerking 'alleen Europees gezien nog enigszins een VVDer' niet. Ollongren is een D66er, die partij maakt de afgelopen jaren de meest vreemde draai qua referendamening. Eerst altijd voor nu tegen. Dat heeft niks met de VVD te maken, die zijn namelijk altijd al ambivalent vwb referenda geweest.Je meent het. Quizvraag, welke Nederlandse liberale partij zit naast de VVD is de Europese alliantie van liberalen en democraten?
Ja, dat zou je op het eerste gezicht wel zeggen ja. Maar ik heb niet voor niks de laatste keren geen VVD/D66 gestemd, terwijl dat vroeger een zekerheidje was. Ik vind de politieke koers van die partijen echt dramatisch de laatste tijd. Dus nee, dit is ook niet mijn droomkabinet.Christelijk liberaal dus. Dit is bijna je droomkabinet lijkt het wel. Misschien moeten we ophouden met Rutten zoveel, maar het kabinet gewoon JMD 1 noemen.