zwammy
Well-known member
https://www.telegraaf.nl/nieuws/256...t.co&utm_medium=referral&utm_campaign=twitter
Lalala geld.
Is het nu nog steeds rendabel?
Lalala geld.
I know, D66. Maar dan snap ik je opmerking 'alleen Europees gezien nog enigszins een VVDer' niet. Ollongren is een D66er, die partij maakt de afgelopen jaren de meest vreemde draai qua referendamening. Eerst altijd voor nu tegen. Dat heeft niks met de VVD te maken, die zijn namelijk altijd al ambivalent vwb referenda geweest.
Ja, dat zou je op het eerste gezicht wel zeggen ja. Maar ik heb niet voor niks de laatste keren geen VVD/D66 gestemd, terwijl dat vroeger een zekerheidje was. Ik vind de politieke koers van die partijen echt dramatisch de laatste tijd. Dus nee, dit is ook niet mijn droomkabinet.
Het is Rutte, niet Rutten trouwens.
Aha, ik had niet door dat je aan Leo refereerde... Dan snap ik je link met de VVD.Okay. Dan schijf ik het voor je uit:
1. Leo heeft een hekel aan de VVD, bijna al zijn bijdrages gaan ook over VVD-ers.
2. Ollongren is van D66.
3. D66 en de VVD zitten in Europa in dezelfde fractie.
4. Enigzins is hetzelfde als een beetje.
5. Fractiegenoten zijn enigzins partijgenoten.
Ollongren is van D66, de partij die ooit voor meer inspraak van de burger was.
Okay. Dan schijf ik het voor je uit:
1. Leo heeft een hekel aan de VVD, bijna al zijn bijdrages gaan ook over VVD-ers.
2. Ollongren is van D66.
3. D66 en de VVD zitten in Europa in dezelfde fractie.
4. Enigzins is hetzelfde als een beetje.
5. Fractiegenoten zijn enigzins partijgenoten.
Duidelijk.
Sorry, Fred.
PvdA?
Rechts tuig.
Ook D66 en CDA
Morgen ben ik overdag alleen bereikbaar voor echt belangrijke zaken.
Raar dat dat er geen plaats gereserveerd was voor dividendhouders in de ridderzaal. :heinz:
Jij bent de designated survivor van DVK?
Die bestaan ook niet, dus dat kan ik me wel een beetje voorstellen.
Mooi dan kunnen we die 2 miljard hier houden.