Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Wat heeft dit:



Met het negeren van het verdrag van Dublin te maken?
Het gaat er om dat Wilders tegen een wetsvoorstel stemt die er voor moet zorgen dat de veiligheidsdiensten meer op internet mogen zoeken naar eventuele criminelen / terroristen. Dat vind ik vreemd.
 

JFK

Well-known member
Het gaat er om dat Wilders tegen een wetsvoorstel stemt die er voor moet zorgen dat de veiligheidsdiensten meer op internet mogen zoeken naar eventuele criminelen / terroristen. Dat vind ik vreemd.

Gaat de pers dit oppakken? Ik ben bang van niet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het gaat er om dat Wilders tegen een wetsvoorstel stemt die er voor moet zorgen dat de veiligheidsdiensten meer op internet mogen zoeken naar eventuele criminelen / terroristen. Dat vind ik vreemd.

Dat is toch juist logisch? Wilders staat er voor dat er helemaal geen buitenlanders meer het land inkomen. Als hij dat voor elkaar heeft dan hoef je ook niet meer te snuffelen op het internet.
 

zwammy

Well-known member
Het gaat er om dat Wilders tegen een wetsvoorstel stemt die er voor moet zorgen dat de veiligheidsdiensten meer op internet mogen zoeken naar eventuele criminelen / terroristen. Dat vind ik vreemd.

Vind ik erg ver gezocht. Zie ook dat het merendeel tegenstemt. Zal ook met een reden zijn.
 

gevegt

Well-known member
Vind ik erg ver gezocht. Zie ook dat het merendeel tegenstemt. Zal ook met een reden zijn.
De meerderheid heeft voor gestemd.

Onderstaande tekst staat onder Wilders zijn Tweede Kamer account,

Meer veiligheid, minder immigratie


Ik begrijp het werkelijk niet.
 

zwammy

Well-known member
Zonder de coalitie partijen was hij niet aangenomen.

Ik weet niet of iedereen zomaar afluisteren en binnekijken mee werkt aan veiligheid. Maar goed, ik zit niet bij een politieke partij.
 

gevegt

Well-known member
Zonder de coalitie partijen was hij niet aangenomen.

Ik weet niet of iedereen zomaar afluisteren en binnekijken mee werkt aan veiligheid. Maar goed, ik zit niet bij een politieke partij.
Natuurlijk werkt dat niet, maar daar gaat het niet om.
 

zwammy

Well-known member
Waarom zou hij dan mee moeten gaan. Dan kan hij ook gaan stemmen voor een wet dat iedereen na 23.00 uur binnen moet zijn. Want dat is goed voor de veiligheid.
 

gevegt

Well-known member
Waarom zou hij dan mee moeten gaan. Dan kan hij ook gaan stemmen voor een wet dat iedereen na 23.00 uur binnen moet zijn. Want dat is goed voor de veiligheid.
De avondklok stelt hij in zodra hij aan de macht is. Wel alleen voor allochtonen natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan