Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
De Ahold aandeelhoudersvergadering van deze week ergens in Zaandam. Spreektijd hebben alleen aandeelhouders.
Soufian, een 19-jarige vakkenvuller heeft spreektijd gekregen van een aandeelhouder om hem te vertegenwoordigen ten overstaan van de voltallige Albert Heijn Top en om meer knaken vraagt voor zijn harde werk.


Het grote graaien is dus nog steeds niet afgelopen.
 

zwammy

Well-known member
Haha, er zijn wel ergere dingen om je voor te schamen als voor die bonus voor een bedrijf waar geen Nederlander voor hoeft te betalen. Gewoon niemand meer bij de ah boodschappen gaan doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij mag blij zijn dat hij op zijn negentiende nog bij de Appie mag werken. Veel supermarkten nemen op hun zestiende de vakkenvuller aan om ze op hun achttiende er weer uit te gooien.
 

Shayman

New member
zou een VVD zich niet moeten schamen om dit soort exorbitante dingen te steunen.
Werd gesponsord door de vakbond en heeft een 0-uren-contract dus beetje zinloos deze actie. Overigens is het natuurlijk een goede zaak dat er jeugdlonen zijn tot 21 want anders zou geen enkel bedrijf zo'n broekie ooit in dienst nemen.

Dat zijn krachten die zich nooit hebben bewezen en die wil je wel aannemen als het financieel aantrekkelijk is; dan kun je het kaf van het koren scheiden en geef je de goede jongens ook zonder twijfel een contract als ze 21 zijn geworden.
 

Maasveld

Well-known member
De Ahold aandeelhoudersvergadering van deze week ergens in Zaandam. Spreektijd hebben alleen aandeelhouders.
Soufian, een 19-jarige vakkenvuller heeft spreektijd gekregen van een aandeelhouder om hem te vertegenwoordigen ten overstaan van de voltallige Albert Heijn Top en om meer knaken vraagt voor zijn harde werk.


Het grote graaien is dus nog steeds niet afgelopen.
Wat een ontzettend genante vertoning.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kansloos ventje; ik hoorde hem vanmiddag op radio 1. Hij durfde het omdat hij toch al bezig was met een ander baantje.
Ik denk dat hij die morgen direct kan zoeken.
 

Pascallovic

Well-known member
We hebben allemaal dat traject moeten doorlopen qua baantjes en het is inderdaad geen vetpot. Maar je leert er wel van en als je je waarde bewijst krijg je echt wel betere voorwaarden. Ik zeg dat als ervaringsdeskundige, want werk daar al vanaf mijn 15e en heb elke afdeling gehad inmiddels. Nooit in de problemen gekomen qua financi?n en op een dag te stoute schoenen aangetrokken om aan de supermarktmanager om loonsverhoging te vragen. Heb ik ook gekregen omdat ze mij een functie hoger plaatsten. Het kan gewoon, dus dit mediamomentje is gewoon g?nant.

Overigens kun je ook gewoon ergens anders werken als je het zo schandalig vindt wat je krijgt. Er zijn nog supermarktketens en andere zaken genoeg die je kunt aflopen. Maar daar zal het weinig beter zijn qua arbeidsvoorwaarden voor die leeftijdscategorie.
 

JFK

Well-known member
Kansloos ventje; ik hoorde hem vanmiddag op radio 1. Hij durfde het omdat hij toch al bezig was met een ander baantje.
Ik denk dat hij die morgen direct kan zoeken.

Nee, hulde!
Die president-directeur is een koude kille, harteloos monster die niet van deze wereld is.
Deze man laat duidelijk merken dat hij geen ene rotflikker om zijn personeel geeft.
Het salaris van de vakkenvuller, daar zal een galeislaaf zijn neus voor ophalen.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Het kunnen niet allemaal Wim vd Leegtes zijn. Kunt ook ergens anders gaan werken dan bij de appie
 

leo1949

Well-known member
Van ??n kant mag je het hopen maar toch maar liever niet.
Want dan krijg je een nog rechtsere regering omdat de helft van de Nederlanders nog steeds DENKT dat ze in Wassenaar Blaricum of Bloemendaal wonen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ben je eindelijk een keer re?el in de zin dat de sociale agenda van de SP en de PVV na de volgende verkiezingen ook niet gaat worden uitgevoerd.
 

Keyser S?ze

New member
Het kunnen niet allemaal Wim vd Leegtes zijn. Kunt ook ergens anders gaan werken dan bij de appie

Pardon? Die Wim van der Leegte is in het echt de grootste slavendrijver van Nederland. In de publiciteit lijkt het een hele aardige geschikte toffe Brabantse peer maar zodra de camera's uit zijn is het een a-sociale bullebak die zijn personeel als voetveeg behandelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is toch die gast van VDL? Die wordt toch geroemd omdat hij het werk volledig door Nederlandse loonslaven laat doen en niet net als de rest deels de grens over gaat?
 

De Groene Scout

Well-known member
Bed, bad, brood (de 3 B's). Het klinkt zo simpel, maar in Den Haag praten ze er al maanden over. Vandaag gaan ze vrolijk verder. Succes maar weer!!!
 

Keyser S?ze

New member
Dat is toch die gast van VDL? Die wordt toch geroemd omdat hij het werk volledig door Nederlandse loonslaven laat doen en niet net als de rest deels de grens over gaat?

Inderdaad VDL. Of hij uitsluitend voor de Nederlandse loonslaaf gaat weet ik niet. Ik weet wel dat alle mensen die ik ken die in ??n van zijn bedrijven werken of gewerkt hebben zonder uitzondering zwaar negatief oordelen over de bedrijfscultuur.
 

zwammy

Well-known member
Pardon? Die Wim van der Leegte is in het echt de grootste slavendrijver van Nederland. In de publiciteit lijkt het een hele aardige geschikte toffe Brabantse peer maar zodra de camera's uit zijn is het een a-sociale bullebak die zijn personeel als voetveeg behandelt.

Hier alleen maar positieve verhalen over hem. Komt ook nog bij dat hij een fabriek in Born heeft gered. Ik heb nog nooit iemand negatief over VDL gehoord. Misschien is in jou mensengroep anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan