Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keyser S?ze

New member
Hier alleen maar positieve verhalen over hem. Komt ook nog bij dat hij een fabriek in Born heeft gered. Ik heb nog nooit iemand negatief over VDL gehoord. Misschien is in jou mensengroep anders.

Dat kan natuurlijk. Ik heb het iets te vaak gehoord om toevallig te kunnen zijn. De man neemt slechtlopende bedrijven over en maakt ze winstgevend. Dat gaat meestal niet zachtzinnig.
 

Shayman

New member
Dat kan natuurlijk. Ik heb het iets te vaak gehoord om toevallig te kunnen zijn. De man neemt slechtlopende bedrijven over en maakt ze winstgevend. Dat gaat meestal niet zachtzinnig.
Goh wat raar dat de werknemers daar zo negatief denken over die boze meneer die de boel even recht zet... Weten ze ook wat in in de meeste gevallen de reden is dat het slecht liep?
 

Keyser S?ze

New member
Goh wat raar dat de werknemers daar zo negatief denken over die boze meneer die de boel even recht zet... Weten ze ook wat in in de meeste gevallen de reden is dat het slecht liep?

Ik zeg toch niet dat ik het raar vind. Ik weet wat er ongeveer komt kijken om een slechtlopend bedrijf om te turnen.

Ik gaf slechts een andere kijk op de veronderstelde fijne werkgever.
 

ALenstra

Well-known member
Nou ja ik kan me voorstellen dat je als werknemer niet blij bent met zo'n kerel als je loon en vakantiedagen moet inleveren of nog erger dat je je baan verliest.
 

Shayman

New member
Ik zeg toch niet dat ik het raar vind. Ik weet wat er ongeveer komt kijken om een slechtlopend bedrijf om te turnen.

Ik gaf slechts een andere kijk op de veronderstelde fijne werkgever.
Ik vind een werkgever die zorgt dat de toko niet naar de bliksem gaat meestal wel een fijne werkgever.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja ik kan me voorstellen dat je als werknemer niet blij bent met zo'n kerel als je loon en vakantiedagen moet inleveren of nog erger dat je je baan verliest.

Als de boel failliet gaat dan is er een behoorlijke kans dat je je baan verliest en dus geeneens loon en vakantiedagen overhoudt. Laat staan dat je in moet leveren.
 

Marinos

Well-known member
Ja goed, maar als je ze hier bed bad en vreten gaat geven als ze daar blijkbaar geen recht op hebben kan je het hele proces van de asiel aanvraag ook wel afschaffen. Ze zijn niet voor niets geweigerd.
 

Ska P 187

Well-known member
Wat is er voor nodig om geweigerd te worden?
Wanneer je slechts een economische vluchteling bent is dat al genoeg toch?
Da's lekker als je niets te vreten hebt.
 

de waan

Well-known member
Het zijn mensen, niet een soort van afval ofzo.

Die hordes chronisch ontevreden Nederlanders die zich jubelend op Facebook melden als er weer een boot vol vluchtelingen verzopen is vind ik anders wel aardig in de buurt van afval komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan