Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Het is natuurlijk geen vluchtelingenstroom maar gewoon mensenhandel. Mensen die duizenden dollars betalen aan smokkelaars om naar Italie te vluchten, smokkelaars die visserboten enteren om maar weer extra boten te hebben en dus veel gammele bootjes met deze rampen tot gevolg.

Opvangen in eigen regio dus en daar zorgen voor goede opvang en smokkelaars aanpakken.

De mensen uit de vluchtgarage hebben de papieren vernietigd dus ze weten niet waar ze naar uitgezet moeten worden. blijft wel apart dat uitgeprocedeerd dus een rekbaar begrip is.
 

zwammy

Well-known member
Je kan het natuurlijk net zo moeilijk maken als je zelf wil. Maar met een betere opvang daar verzuipen er minder mensen in de zee.

Kijk bijvoorbeeld naar Australi? als voorbeeld. Maar goed, er moeten natuurlijk wel baantjes blijven he
 

gevegt

Well-known member
Je kan het natuurlijk net zo moeilijk maken als je zelf wil. Maar met een betere opvang daar verzuipen er minder mensen in de zee.

Kijk bijvoorbeeld naar Australi? als voorbeeld. Maar goed, er moeten natuurlijk wel baantjes blijven he
Alsof wij geen enkele verantwoording dragen over wat er allemaal gebeurt.
Laat staan dat wij een contract hebben ondertekend over behandeling van mensen en gelijkheid of zoiets.
 

zwammy

Well-known member
Dus verantwoording nemen en zorgen dat ze niet in die bootjes stappen en verdrinken.

Me dunkt dat wij wel wat verantwoording opnemen van het vluchtelingenprobleem in de wereld.
 

Keyser S?ze

New member
Alsof wij geen enkele verantwoording dragen over wat er allemaal gebeurt.
Laat staan dat wij een contract hebben ondertekend over behandeling van mensen en gelijkheid of zoiets.

Even voor mijn begrip, wat is onze verantwoordelijkheid t.a.v. vluchtelingen die in gammele bootjes de oversteek naar Itali? wensen te maken?
 

gevegt

Well-known member
Dus verantwoording nemen en zorgen dat ze niet in die bootjes stappen en verdrinken.

Me dunkt dat wij wel wat verantwoording opnemen van het vluchtelingenprobleem in de wereld.
Het leuke van verantwoordelijkheid nemen ligt altijd bij degene die de meeste macht heeft.
 

gevegt

Well-known member
Ik ook niet. Ik weet ook niet zo goed wat bootvluchtelingen met mensenrechten te maken hebben.

Ik ook niet. Misschien dat een boot bepaalde rechten heeft bij de VN?

Zelf heb ik een Vincent gekend die ook nog Boot heette.
Geen idee waarom ik dit post eigenlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlandse politiek

Mooi overzicht van de asielzaken door de jaren geen. Hoop PvdA bewindvoerders die gewoon als bewindvoerders op de lijn VVD zaten. Verder begrijp ik dat de VVD nu gewoon het regeerakkoord volgt.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Alles voor de zetels en de daarbij komende macht.

Zijn er eigenlijk nog politieke partijen die zich niets van de polls cq stemmers aantrekken en hun eigen koers varen?
 

Keyser S?ze

New member
Zijn politieke partijen er niet voor de kiezers? Of zijn kiezers een hinderlijke bijkomstigheid voor politieke partijen?
 

gevegt

Well-known member
Wel grappig dat Fons de Poel door toedoen van de media zijn baan op het spel ziet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan