Haha, alsof je in de politiek vrienden hebt.Ik zie geen meerderheid van de Tweede Kamer voor een vervolging stemmen. Het betreft toch een collega waarmee je jarenlang in de Tweede Kamer staat. Dat degene niet langer in zijn functie kan aanblijven lijkt mij wel duidelijk.
Haha, alsof je in de politiek vrienden hebt.
Als iemand gelekt heeft uit de commissie Stiekem en de Tweede Kamer besluit om niet te vervolgen dan is het met recht een nepparlement.Ik zie geen meerderheid van de Tweede Kamer voor een vervolging stemmen. Het betreft toch een collega waarmee je jarenlang in de Tweede Kamer staat. Dat degene niet langer in zijn functie kan aanblijven lijkt mij wel duidelijk.
Als iemand gelekt heeft uit de commissie Stiekem en de Tweede Kamer besluit om niet te vervolgen dan is het met recht een nepparlement.
Als iemand gelekt heeft uit de commissie Stiekem en de Tweede Kamer besluit om niet te vervolgen dan is het met recht een nepparlement.
Gezien de verdachten hebben ze in ieder geval voor 5 jaar nog wachtgeld. Wellicht dat men daar iets aan kan doen bij een vervolging?Het lekken heeft voldoende consequenties voor degene die het gedaan heeft los van de vervolging.
haha, uitgesteld tot 3 februari. Met recht een nepparlement. Rutte lacht het wel weer weg.
Waarom?
Ik heb het gelezen.
Binnen een week wordt de commissie samengesteld die onderzoek gaat doen en binnen drie maanden moeten ze klaar zijn, omdat dat in de wet staat.
Niets mis mee dus.
Er is al wel een addertje onder het gras. Het OM heeft geen direct bewijs naar een lid van de commissie kunnen vinden.
Wat gaat er gebeuren als de mol wordt ondekt, en waarom kan hij nog steeds fractievoorzitter zijn?
Betaald door de wachtgeldregeling.
Goed, ik heb er een schurft aan dat hij gewoon zn smoel houdt. ben gewoon een man en biecht het op.
over het lek