Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Ik kan het mij van de meeste niet voorstellen. Zeker niet gezien de terughoudendheid van de commissie. Van een Zijlstra, Samsom en Pechtold verwacht je zulke domheid niet. Een Bruma, Slob en v/d Staaij zijn er te politiekcorrect voor. Thieme heeft geen belang om het te doen. Wilders wilde laatst ook iets vanuit de commissie vragen en zocht expres naar een route om inhoudelijk niks naar buiten te brengen. Blijven voor mij van Ojik en Roemer over.
 

Keyser S?ze

New member
Ik zou echt niet weten waarom een dergelijke domheid niet van Zijlstra, Samson of Pechtold zou kunnen komen. Alsof die qua intelligentie verheven zijn boven de rest.
 

JFK

Well-known member
Ik kan het mij van de meeste niet voorstellen. Zeker niet gezien de terughoudendheid van de commissie. Van een Zijlstra, Samsom en Pechtold verwacht je zulke domheid niet. Een Bruma, Slob en v/d Staaij zijn er te politiekcorrect voor. Thieme heeft geen belang om het te doen. Wilders wilde laatst ook iets vanuit de commissie vragen en zocht expres naar een route om inhoudelijk niks naar buiten te brengen. Blijven voor mij van Ojik en Roemer over.

Ik zag gisteren Samsom bij Pauw en zijn interview deed me denken aan een wielrenner met de vraag of hij wel eens doping gebruikte.
Samsom gaf antwoorden zoals "Ik ben nooit gehoord."
Daarbij kwam het allemaal niet zo vlot uit zijn mond.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zou echt niet weten waarom een dergelijke domheid niet van Zijlstra, Samson of Pechtold zou kunnen komen. Alsof die qua intelligentie verheven zijn boven de rest.
Deze 3 lijken mij meer calculerend wat wel en niet kan, dan overige fractieleiders. Zij zoeken heel bewust de grens op van wat kan, maar gaan er in mijn ogen niet zomaar over heen. Een Zijlstra als persoon die aangifte deed valt sowieso af. Een Pechtold heb ik nooit op dergelijke trucs kunnen betrappen en had ook geen reden om een truc vwb lekken toe te passen. Blijft alleen Samsom over die een minister in het zadel wilde houden, echter zijn daar ook andere methodes voor dan lekken. Van Rhijn zit er tenslotte ook nog en die had men ook allang moeten wegsturen, maar onder andere D66 stemde op het hoogtepunt niet mee met de motie van wantrouwen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zet ook mijn geld in op Samsom. Hij is erg berekend naar de buitenwereld toe en daarmee heeft hij destijds ook een goed verkiezingsresultaat neergezet. In het echt zal hij denk ik nog die druistige activist zijn die af en toe kan gaan schreeuwen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hangt heel erg af wat de bevoegdheid van de commissie is en wie er zitting in gaan nemen wat er uit komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan