Binnenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
Haha, jouw grootste probleem blijkt wel weer uit deze post. eenieder die jouw politieke idee?n niet aanhangt zou automatisch VVD stemmen... Ik heb de vorige 2 verkiezingen CU en D66 gestemd..

Verder kan je de VVD idd veel verwijten, maar het generaties tegen elkaar opzetten is echt van 50+, met hun 'wij hebben nu recht op alles, jammer voor de volgende generaties'

Ik zal dan even de vraag stellen namens SanMark:
"Leo, hoe kan het zijn dat jij de enige bent geweest die niet van al het goud heeft geprofiteerd in jouw jonge jaren ?

Geen eigen huis, niet met de VUT, en noem het maar op.

Heb jij het dan niet aan jezelf te danken dat je zo verbitterd bent over alles en nog wat en dat je daardoor nu zo graag de jongeren een gigantisch oor aan wil naaien ?"

Lul niet, er waren hele volksstammen, waaronder mijn ouders die in de gouden jaren geen huis konden kopen. Voor de duidelijkheid mijn vader heeft altijd gewerkt, mijn moeder heeft er zodra het kon altijd bij gewerkt in winkels enzo.
Uiteindelijk hebben ze een huisje kunnen kopen of beter gezegd kunnen huren bij de bank.
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
En inderdaad als jij gewoon een loonslaaf bent ben je een idioot wanneer je op de VVD stemt.
Blijkbaar ben jij dat niet, maar er zullen er vast wel een aantal zijn hier.
 

Maasveld

Well-known member
Haha, jouw grootste probleem blijkt wel weer uit deze post. eenieder die jouw politieke idee?n niet aanhangt zou automatisch VVD stemmen... Ik heb de vorige 2 verkiezingen CU en D66 gestemd..

Verder kan je de VVD idd veel verwijten, maar het generaties tegen elkaar opzetten is echt van 50+, met hun 'wij hebben nu recht op alles, jammer voor de volgende generaties'

Ik zal dan even de vraag stellen namens SanMark:
"Leo, hoe kan het zijn dat jij de enige bent geweest die niet van al het goud heeft geprofiteerd in jouw jonge jaren ?

Geen eigen huis, niet met de VUT, en noem het maar op.

Heb jij het dan niet aan jezelf te danken dat je zo verbitterd bent over alles en nog wat en dat je daardoor nu zo graag de jongeren een gigantisch oor aan wil naaien ?"

Kijk maar uit, nog even en je komt op de negeerlijst van Lei.
 

leo1949

Well-known member
Zo na al die zijweggetjes maar weer even terug naar het onderwerp: De integriteit van de vvd.
Mark Rutte kennende zal Henk Kamp net zo integer zijn als Henry Keizer en al zijn voorgangers.
Nu nog even via het clubhuis het OM aansturen zodat ze kunnen zeggen dat er niets aan de hand is.
En Shula Rijxman zal wel opdracht krijgen om de NOS eens flink de oren te wassen omdat die het lef heeft gehad om de waarheid te vertellen.

http://nos.nl/uitzending/25162-nieuwsuur.html
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Super schokkend. Meneer Kamp heeft de veren van zijn dienstwagen laten vervangen en heeft twee navigatie CD's als korting gekregen.
 

Pascallovic

Well-known member
Super schokkend. Meneer Kamp heeft de veren van zijn dienstwagen laten vervangen en heeft twee navigatie CD's als korting gekregen.

Corrupt zijn is ook een vak. Kamp komt niet verder dan 250 euro voor een navigatiesysteem. Logisch dat ie niet voor de rechter hoeft te komen. Het is meer belachelijk dat die andere persoon uit de rapportage wel moet verschijnen voor een korting van 236 euro.
 

leo1949

Well-known member
Leo, laat u niet opnaaien h?. Vol gas voor je mening blijven :duim:
+1 :duim:

Ik kom gewoon op voor eerlijkheid en als we iets beloven aan de hele maatschappij dan moeten we ons er ook aan houden.
Ieder Kabinetslid legt bij de be?diging de volgende eed of de belofte af, ook die van de vvd.

"Ik zweer (verklaar) dat ik, om tot minister/staatssecretaris/lid van de Staten-Generaal te worden benoemd,
rechtstreeks noch middellijk, onder welke naam of welk voorwendsel ook, enige gift of gunst heb gegeven of beloofd.
Ik zweer (verklaar en beloof) dat ik, om iets in dit ambt te doen of te laten, rechtstreeks noch middellijk enig geschenk of enige belofte heb aangenomen of zal aannemen.
Ik zweer (beloof) trouw aan de Koning, aan het Statuut voor het Koninkrijk en aan de Grondwet.
Ik zweer (beloof) dat ik de plichten die mijn ambt mij oplegt getrouw zal vervullen.
Zo waarlijk helpe mij God almachtig! (Dat verklaar en beloof ik!)"


Super schokkend. Meneer Kamp heeft de veren van zijn dienstwagen (PRIVE WAGEN) laten vervangen en heeft twee navigatie CD's als korting gekregen.
En dit valt dus onder Ik zweer (verklaar en beloof) dat ik, om iets in dit ambt te doen of te laten, rechtstreeks noch middellijk enig geschenk of enige belofte heb aangenomen of zal aannemen.
Ik denk dat als het er op aankomt dat er veel meer aan de hand is en de meer de kant van een Maserati-man opgaat.

"Hoogleraar staatsrecht Douwe Jan Elzinga pleit ervoor dat het OM ook Kamerleden en ministers moet kunnen vervolgen."
Inderdaad dat zou een heel goed begin zijn dan zijn we ook zo van de vvd af.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoorde toch echt bij Nieuwsuur dat die veren vervangen de dienstwagen betrof. Van twee navigatie CD's een Maserati maken, dan zit je lichtelijk in de overdrijvingsmodus.
 

leo1949

Well-known member
Ik hoorde toch echt bij Nieuwsuur dat die veren vervangen de dienstwagen betrof. Van twee navigatie CD's een Maserati maken, dan zit je lichtelijk in de overdrijvingsmodus.

Die veren staat dan niet duidelijk bij welk auto dus een halve punt voor jou.
Maar de dienstwagen is niet van hem, die is staatseigendom dus waarom geheimzinnig en buiten de staat om die veren vervangen.
Het klopt gewoon niet, als hij een eerlijke vvd-er zoals hier beweerd wordt
dan is het toch geen probleem dat het OM het even naloopt of komen we dan achter nog meer vvd-streken?

http://politiek.tpo.nl/2017/05/30/nieuwsuur-om-onderzocht-aanwijzingen-strafbaar-handelen-henk-kamp-vvd-omkoopschandaal/


Nieuwsuur: OM onderzocht aanwijzingen strafbaar handelen Henk Kamp (VVD) in omkoopschandaal niet
Liet priv?auto keuren bij Pon en kreeg gratis navigatie-cd's.

We hebben in Nederland 3 machten en daar zijn vooral de laatste jaren toch veel problemen mee.

1- de wetgevende macht
2- de uitvoerende macht
3- de rechterlijke macht

In onze democratie worden deze machten gescheiden, volgens het principe van de Trias politica.
En het begint er steeds meer op te lijken dat de wetgevende macht (lees vvd) steeds meer invloed heeft op de rechterlijke macht en de uitvoerende macht.
Maar het geheel wordt al vanuit het clubhuis aangestuurd.
Waarom mag het OM dit niet onderzoeken?
Maar ik hoop dat Michael Ruperti, advocaat van ambtenaar Lensvelt die wel ontslagen is voor minder dan Kamp het OM gaat dwingen om het te onderzoeken.
Want ook de vvd hoort zich te houden aan de zuiveringseed, en wij hebben het recht om te weten hoe de vvd hiermee omgaat na al die schandalen.
Het zondigen tegen de zuiveringseed is ??n van de zwaarste overtredingen in ons staatsbestel die door de vvd al vele keren gepleegd is.
Maar Max jij weet vast wel een trucje om ons wijs te maken dat de vvd een heilig boontje is die zich altijd aan de zuiveringseed heeft gehouden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Half punt? Neem aan dat Nieuwsuur dat heeft onderzocht als zij stellen dat die veren bij de dienstauto horen. Erg belangrijk goede veren in een dienstauto. Kan de minister nog even werken in de dienstauto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan