Ik zou zeggen let maar op maar dat zul je niet meer meemaken. Ik betaal mij nu blauw aan alle belastingen en pensioenen om het voor de pensionado betaalbaar te houden.
Dat valt wel mee denk ik want in 2015 is er ruim 5 miljard euro verdeeld onder jullie waarmee je er ca. 100 euro pm. op vooruit ging.
Toen ging bij mij en mijn leeftijdgenoten de belastingdruk omhoog en kregen we per maand minder te besteden en dit is al vanaf 2008 zo.
Wel ging de huur extra omhoog wat door die 100 euro kwam die wij niet gekregen hebben.
Ik ben op deze manier er ongeveer 200 euro pm. armer op geworden sinds januari 2015 door dit vvd-beleid.
Dus die belastingdruk van jou is pinuts en is waarschijnlijk zelfs omlaag gegaan
De vorige generaties hebben het geluk gehad met koophuizen die over de kop gingen
,
Dat heeft jou vvd gedaan toen konden huizenbezitters er ook nog auto's en boten van kopen en wereldreizen maken door die hypotheekaftrek.
VUT en welke regelingen nog meer.
Dat is iets van de jaren 70 en 80 daar heb jij helemaal niks geen cent aan betaald. Ik heb daar wel aan betaald en niets van gekregen.
Je moet niet denken dat omdat ik VVD stem ik zo verschrikkelijk veel over hou en moet erg hard werken voor mijn geld.
Nee dat geloof ik ook wel maar dat is je eigen schuld als je in loondienst ben moet je ook nooit op de vvd stemmen dat kan pas als je 4x modaal of meer verdiend.
Ook heb je nu gezien wat liberaliseren van de arbeidsmarkt inhoud daar ben jij ook niet beter van geworden.
Het grootkapitaal is er beter van geworden jij niet het is een politiek van "Verdeel en heers."
Je hoef niet zoals ik SP te stemmen maar stem dan wel op een ander partij dan de vvd.
De vvd zet generaties tegen elkaar op dat zien we hier in de Voetbalkantine ook al en dat moeten we niet willen.